Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

ہم ٹی وی کی لڑکی سے سیکس




میری کزن کی  ا س کہانی کو بہتر طور پہ سمجھنے کے لیئے می ماضی کی طرف آپکو لیکر جاتا ہوں میرا باپ اور ان کا بھائی یعنی میرا انکل بس دو ہی بھائی تھے
اور دونوں گاوں رہتے تھے میرا ابو چھوٹا تھااور اس لیئے وقت بدل گیا تھااور میرے دادا نے میرے ابو کو پڑھایا لکھایااور میرے ابو کی ریلوے میں ملازمت ہو گئی اور پھر ہم کئی شہروں میں رہے جدھر ابو کا تبادلہ ہوتا ہم کو بھی جانا پڑتا تھااور ہم بڑے شہروں مٰں ہی رہے اور میری ماں بھی امیر گھر کی تھی اس کو وراثتی جائیداد میں سے کافی حصہ ملا تھا
اور اس نے ساری رقم بابا کو دی انہوں نے زاتی گھر بھی بنایا اور جاب سے فارغ ہونے کے بعد کاروبار بھی کر لیا اس دوران ابا کا اپنے گاوں والے بھائی میرے انکل سے کم رابطہ رہا لائف بہت مصروف تھی
اور  دادا کے انتقال کے بعد سارا کام تایا ہی کرتے تھے اور ہماری کچھ سرکاری لاٹ کی امینیں تھیں جو ایک بڑے بدمعاش تائپ کے زمیندار نے قبضہ کر لیا کیس چلے لیکن کچھ نا بنا تایا کی تین بیٹیاں تھیں تایا نے ان کو پڑھایا تھا جو بڑی بیٹی تھی اس نے گھر کے مالی حالات خراب ہوتے دیکھے
تو دوران تعلیم جب وہ لاہور میں  ہوتی تھی ہاسٹل میں رہا کرتی تھی تب ہم راولپنڈی تھے  اس نے دوران تعلیم ماڈلنگ میں  قدم رکھ دیا کیا اس کی خوبصورت تھی کمال کی لڑکی
ہم اس کو خود نہیں  پہچان پاتے تھے پھر ا سنے نام بنا لیا تھااور سب کو لیکر وہ ملتان شفٹ ہو گئے تھے  وہاں اس نے بوتیک بھی بنا لی تھی اور امیر ہو گئے پھر ا سنے ایک ڈرامہ ہم ٹی وی پہ کیااور بہت مشہور ہوئی لیکن اب اس نے ہمارے ساتھ رابطے بڑھانے شروع کر دئے تھے وہ سمجھتی تھی کہ اب وہ ہمارت برابر کے ہوچکے ہیں
ان کے پاس سب کچھ تھا  ہمارے ایک سوتیلے انکل بھی تھی جب کی بیٹی کی شادی تھی جس میں  وہ لڑکی شرکت کرنے اپنی فیملی کے ساتھ اب لاہور آ رہی تھی ہم بھی لاہور میں  آ چکے تھے
انہوں نے ہمارے گھر قیام کرنا تھااور شادی کی رسموں میں  شرکت کرنا تھی اب دوستوں آپ سارا سین جان گئے ہونگے تو مزید بتاتا ہوں میرا نام  کامران ہے آج میں آپ کو اپنی فلمی چدائی کی کہانی سناؤں گا کہ میں ایک ماڈل کزن لڑکی سے بہت بے حد پیار کرتا وہ میری کزن تھی
میں اور وہ روز روز فون پر بات کرتے تھے پھر میں اور وہ اپنی فیملی کے ساتھ کوئی دو سال کے بعد  ہمارے پاس آرہے تھے  دو سال قبل میں  لاہور سے باہر تھا اس کو نہٰں دیکھا تھا
ٹی وی پہ دیکھا تھا جب یہ آےی تھی تو فون مبر ایک دوسرے کے لے چکے تھے پھر میں نے اس کو آج تک دیکھا بھی نہیں تھا پھر میں نے اس کو کہا کہ وہ کب تک آئے گی اس نے مجھے جب بتایا
تو میں بہت زیادہ خوش ہو گیا تھا پھر میں نے اس سے بہت ساری باتیں کی تھی میں اب اس کے انتظار میں تھا کہ کب وہ آئے گی وہ میرے پاس میں نے اس کے لیے بہت کچھ سوچا ہوا تھا
میں دن رات سو ہی نہیں پارہا تھا اس فلمی لڑکی کے انتظار میں پھر میں نے اس فلمی لڑکی کی جوانی سے بات کی اس نے مجھے کہا کہ میں بھی چاہتی ہوں کہ میں جلدی سے آپ کے پاس آجاؤں پھر میری بہن نے مجھے کہا کہ آپ بہت خوش ہو تو میں نے کہا کہ ہاں جی میری کزن آ رہی ہے نہ تو اسی لیے میں بہت زیادہ خوش ہوں  وہ مسکار دی اور بولی کامی دھیان کرنا وہ اب بہت اونچی پرواز میں ہے میں بولا میں بھی کوئی ایسا ویسا نہیں ہوں  چاہوں تو ماڈلنگ کر لوں ہیرو لگتا ہوں
پر میرے دوست مجھ سے بہت تنگ تھے وہ مجھے کہتے تھے کہ یار تم ہمارے ساتھ کیوں نہیں آتے ہو تو میں نے کہا کہ میں کچھ دنوں کے بعد آؤں گا تم لوگوں کے ساتھ پھر میں نے اس سے بات کرنی پھر شروع کردی
اور ساتھ ساتھ گھر کو ری سیٹ بھی کیا تھا ہم نےپھر میں نے اس کے انتظار میں بہت سی پلاننگ کی تھی پھر مجھے اس نے فون کیا کہ وہ کل آ رہی ہے اب میں جلدی سے اس کو لینے کے لیے چلا گیا اور وہ مجھے پورے راستے میں میسج کر رہی تھی کہ ابھی ہم اس جگہ پر ہیں گھر سے نکل گئے ہیں فلائیٹ دیر ہے  پھر میرے انتظار کی حد ختم ہو گئی تھی
میں نے اس کو اپنے سامنے دیکھا وہ اتنی بے حد پیاری لمبے بال گورا رنگ میں تو اس فلمی جوانی والی لڑکی کو دیکھتے ہی پاگل ہو گیا تھا میرا دل کر رہا تھا کہ میں اس کو اپنے گلے سے لگا لوں
پھر میں نے اپنی آنٹی کو سلام کیا اور سب سے ملا پھر میں نے اس سے ہاتھ ملایا میرا دل ہاتھ فلمی لڑکی کا چھوڑنے کو دل نہیں کر رہا تھا پھر میں سب کو گھر لے آیا سب نے فریش ہو کر کھانا کھایا اور سو گئے پ رات بارہ بجے کے قریب اس کو میسج کیاور ا سنے کہا آجاو کمرے میں  جاگ رہی ہوں
میں اس کے روم میں چلا گیا اور اس کے بالوں سے اور اس سے بے حد پیار کرنے لگا  ہم کھڑے کھڑے کسنگ کرنے لگے تھے کیونکہ فون پہ ہم کافی فری تھے اور وہ دوسروں کے لیئے ماڈل لڑکی تھی
میری تو کزن ہی تھی نا پھر میں نے اس کو بیڈ پر لیٹا دیا اور اس سے باتیں کرنے لگا پھر میں نے اس کو اپنی بانہوں میں بھرلیااور اس فلمی لڑکی کی جوانی کوکِس کرنا پھر شروع کر دیا میں نے بہت دیر تک اس کے ہونٹ کو سہلاتا رہا میں نے اسکے کپڑے اتارنا پھر شروع کر دیئے
اور اسکو بے حد پیار کرنے لگا پھر میں نے اس فلمی لڑکی کی جوانی کے بوبزکو دبانا شروع کر دیا اور کافی دیر تک چوستا اور دباتا رہا  پھر وہ اسکو کِس کرتے کرتے اسکی چوت تک آگیا
پھر میں نے چوت کو سہلانا اور چاٹنا شروع کر دیا اور کافی دیر تک سہلاتا اورچاٹتا رہا اور مزے لینے لگامیں نے اپنا فلمی انداز میں چدائی کے لیئے لنڈ اسکو دیا اور وہ کافی دیر تک اس کو چوستی میں نے اپنا فلمی انداز میں چدائی کے لیئے لنڈ اسکی چوت میں ڈالا
اور بہت مزے سے اندر باہر کرنے لگا اور زور زور سے جھٹکے دینے لگا  وہ بھی شاندار ماڈرن طریقے سے چدا رہی تھی ا سنے مجھے چند نئی سیکس ٹپس سے بھی آشنا کیامیں نے اسکو کِس دوبارہ کرنا
پھر شروع کر دیا اور مانو اس کا دل ہی نہیں کر رہا تھا کہ وہ چھوڑ دے پھر میں اسکو بے حد پیار کرتے ہوئے رات تین بجے تک سیکس کیا دو بار ہم دونوں فارغ ہوئے اور نا جانے کیوں آج میرا دل کیا کہ اپنی ذاتی کہانی کو بھی اردو سیکس سٹوری میں  شیئر کر دوں

Post a Comment

2 Comments

  1. Name : Raza.
    Very fair color.
    Age: 30 / City ..... Lahore...Pakistan.
    About.
    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.
    Only Home service with in (Lahore) by professional body massagers.
    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).
    If you want to take this service please message me at any time. It's 12 hour Day Time service.
    Call Mee Only Female.........
    Phone Whatsapp #( Zero334 - Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    ReplyDelete
  2. Hello i am basit here, am loving Boy , i want girlfriend, if any decent loving girl want friendship than contact on my what's app number❤️

    +923405569985

    Wo girl jo apni feelings share karna chahti ho apni batein, wo muj sa contact kare, hum ache friends ki trha bat kare ge aor love romance bhe kare ge, contact with me
    This number is on for call , and sms also

    ReplyDelete