Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

دیسی لڑکی نے چاندنی رات میں




دیسی لڑکی  میری ملازمہ تھی اور اس کو چودنا میں نے کبھی نہیں سوچا تھا لیکن سب کچھ اچانک پلان ہوا مجھے بالکل بھی اندازہ نہٰں تھا کہ کوئی ملازمنہ اس قدر گرم ہو گی کہ خود ہی مالک یا اس کے بیٹے کے ساتھ چدائی لگوانے کا پروگرام بنا لے عام طور پہ ایسا نہیں  ہوتا بلکہ مالک کی جانب سے ملازمہ کے ساتھ سیکس کرنے کی پیشکش  ہوتی ہے۔
اگر ملازمہ مان جائے تو ا سکی چوت ماری جا سکتی ہے اگر ملازمہ نا مانے تو کوئی ا سکو چود نہیں سکتا لیکن ادھر تو معاملہ ہی الٹ ہوا تھا میں سپنے میں  بھی نہیں سوچ سکتا تھا کہ وہ اس قدر دلیری کے ساتھ میرے ساتھ سیکس کرے گی اور کسی کو کانوں کان خبر بھی نہیں ہونے دے گی ۔
لیکن میری خوش قسمتی تھی کہ مجھے اچھی لڑکی چودنے کو ملی صاف ستھری نکھری جوان چوت والی ورنہ شروعات میں  میں کسی میلی کچیلی مریضہ ٹائپ کی لڑکی سے بھی واسطہ پڑ سکتا ہوتا ہے اور عین جوانی مٰں انسان ان باتوں کا خیال نہٰ کرتا اور جب معلوم ہوتا ہے تو سوائے  پچھتواے کے کچھ نہیں ملتا  صحت پہلے ہوتی ہے اور سیکس بعد میں ۔
اسی طڑھ کی لاپرواہی ایڈز کا باعث بنتی ہے تو سیکس میری قسمت میں  بہت ہے لیکن ابھی تک مجھے کوئی جسمانی مرض لاحق نۃٰں ہوا ویسے تو میں کنڈوم زیادہ تر استعمال کرتا ہوں حمل بھی نہیں ہوتا اور لن کی صحت بھی ٹھیک رتی ہے اگرچہ کنڈوم سے گرم پھدی کا لمس کم ہو جاتا ہے لیکن کوئی بات نہیں  یا سکون اور تسلی تو رہتی ہے نا کہ کچھ نہیں ہوگا
اب تو میں جس صحت مند دیسی لڑکی کو بھی دیکھتا ہوں چود لیتا ہوں اور کنواری  کو میں جب بھی موقع ملے چود لیتا ہوں  ایک تو ان کی پھدی پوری صحت مند ہوتی ہے اور دوسراان میں بناوٹ نہیں ہوتی اس کی سکسی آواز اسی وقت نکلتی ہے جب اس کو حقیقت میں سرور آ رہا ہو ۔
یہ دیسی لڑکی ڈرامہ نہیں کرتی اور مجھے کافی پرانا تجربہ ہے ان کو چودنے کا اور سچ بات تو یہ ہے کہ میں نے اپنی سکس کی زندگی کا آغاز بھی دیسی لڑکی کی چودائی کر کے کیا تھا ،ا سبات کو کافی عرصہ گزر چکا ہے لیکن آج بھی کل کی بات لگتی ہے وہ ہماری ملازمہ تھی، لیکن گھر کے دیگر افراد کی طرح ہی رہتی تھی کوئی فرق نہیں  رکھا جاتا تھا
کئی سالوں سے ہمارے پاس رہ رہی تھی اور میں اس کو بالکل بھی سکس کرنے کیلئے تنگ نہیں کرتا تھا اور اس نے خود ہی مجھے اس طرف راغب کر کے اپنی چھوٹی تنگ چوت پیش کی اور میرے لنڈ کو بھی چوسا تھا اس کو میرے لنڈ کے ہلکے ہلکے بال بڑے پسند آتے تھے ۔ وہ ایک باذوق لڑکی تھی نا جانے ا سکے پاس اس سیکس کا علم کہاں سے آیا تھا جو ا سکو ہر بات کا علم ہوتا تھا ۔
وہ مجھے کہا کرتی جب آپ کو اپنے لنڈ کے بال اتارنے ہوں مجھے بتا دیا کرو اور اس سے پہلے میری چوت پر اپنا بالوں والا لنڈ رگڑا کرو مجھے اس سے سکون ملتا ہے اور میں اس کی ہر بات مان لیتا مجھے نیا نیا سکس کا مزہ ملا تھا اور میں نے اس دیسی لڑکی کی ہر بات ماننی ضروری سمجھی۔ جیسے میں ا سکا غلام ہوں لیکن اصل مٰں وہ مجھے اپنا شوہر بنا کے رکھے ہوئے تھی۔
مجھے بھلا اس بات میں  کیا اعتراض ہو سکتا تھا میری بھی موجیں لگی ہوئی تھیں نت نئے مزے سے چدائی ملنے لگی تھی  ا سکو پہلی بار چودنے کی کہانی میں  یہاں شیئر کرنا چاہوں گا شاندار چدائی گر م کہانی ہے۔
پہلی دفعہ جب میں نے اس کو چودا تھا تب ایک رات میں اکیلا چھت پر سویا ہوا تھا اور وہ ایک چاندنی رات تھی  اس رات میرا اندر سے تو من تھا کہ سیکس کروں شائد یری دل کی مراد پوری ہونے کا وقت تھا جب دل میں خیال آیا۔
اس سے پہلے ایک بات آپ کو بتاتا چلو اس رات سے پہلے دن کو اس دیسی لڑکی نے مجھے پہلے سے ہٹ کر کئی بار غور سے دیکھا تھا میں نے جب وجہ پوچھی کہ مجھے غور سے کیوں دیکھتی ہو تو کہنے لگی آپ تو اب پورے جوان ہو گئے ہو اور آپکا قد بڑا لمبا خوبصورت نکلا ہے اورآپکی مونچھیں بڑی پیاری ہیں اس بات سے میں شرما گیا تھا اور میرا سینہ اور بھی چوڑا ہو گیا۔
اور پھر رات کو جب میں سویا ہوا تھا مجھے یوں لگا کوئی چپکے سے میری چارپائی پر آیا ہے اور میں نے کروٹ بدل کر پیچھے دیکھا تو وہ دیسی لڑکی میرے ساتھ لگ کر سوئی ہوئی تھی اور مجھے جاگتے دیکھ کردھیرے سے بولی چپ رہنا بولنا نہیں میں کچھ نہیں کہوں گی آرام سے لیٹے رہو اور میں خاموش ہو گیا اس کا گرم بدن میرے ساتھ چپکا ہوا تھا اس کی گرم سانسیں اچھی لگ رہی تھیں اس نے پھر ایک چادر اوپر اوڑھ لی اور ہم دونوں اس میں چھپ سے گئے
تب اس نے میری شلوار کا آزار بند کھول دیا اور میرے لنڈ کو اپنے ہاتھ میں لیکر اس کو لمس دینے لگی اور اگلے ہی لمحے میرا لنڈ کھڑا ہو گیا اور اس نے اپنے ہاتھ پر تھوک لگا کر لنڈ کو اور بھی لمس دیا اس کو رگڑا تو وہ اور بھی سخت ہو گیا تب وہ میرے اوپر چڑھ گئی ۔
اور اس نے بھی اپنی شلوار اتار دی تھی  ا سکی پھدی کی کوئی گرمی تھی کمال کا لمس تھا اس کی پھدی میں میں بتا نہیں  سکتااور پھر مجھے یوں لگا کہ میرا لنڈ کسی بڑیگہری اور نہائیت  ہی گرم جگہ میں پہنچ گیا ہے اور اب وہ میرے اوپر زور زور سے ہل رہی تھی ۔اس کی سانسیں اکھڑ رہیں تھیں اور پھر کچھ ہی دیر بعد وہ ٹھنڈی پڑ گئی لیکن میں جان گیا جو وہ دیسی لڑکی مجھے سیکس  سکھا گئی تھی کہ کیسے پھدی ماری  جاتی ہے۔

Post a Comment

1 Comments

  1. Name : Raza.
    Very fair color.
    Age: 30 / City ..... Lahore...Pakistan.
    About.
    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.
    Only Home service with in (Lahore) by professional body massagers.
    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).
    If you want to take this service please message me at any time. It's 12 hour Day Time service.
    Call Mee Only Female.........
    Phone Whatsapp #( Zero334 - Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    ReplyDelete