Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

فلمی لوگوں کو چودا




ہاٹ سیکس سٹوری  ابا کی دولت لٹانے والے دنوں کی ہے  یہ ابا بھی بڑی کمال کی چیز ہوتے ہیں ان کی دولت بیٹے لٹاتے بھی رہتے ہیں اور یہ تعلق نہیں توڑتے  لیکن کبھی کبھی معاملے الٹ بھی ہو جاتے ہیں  اس بھول میں رہ کے ابا کو اتنا تنگ نہیں کرنا چاہیئے کہ وہ گھر سے نکال دے
اور پھر سب دوست ایک ایک کر کے فشو ہو جاتے ہیں   میرے دادا کی بہت زمینیں تھیں اور ابا نے ان کے بل بوتے پہ کافی ترقی کی ہے  ہاٹ سیکس سٹوری کے
فین کو بتاتا چلوں کہ اگر میں  اپنا پورا تعارف کرا دوں تو بیشتر مجھے پہچان لیں گے  میں رائے ونڈ کے قریب ایک فارم ہاوس بنا کے وہاں تفریح کے لیئے جاتا ہوں وہاں ہماری زمین ہے ایک بڑا سیاسی گھرانہ ہمارا ہمسایہ ہے اس سے زیادہ نہٰں بتاونگا میرا نام  داود علی۔۔۔۔ پورا نہیں لکھ سکتا
کیونکہ ہم کاروباری لوگ بھی ہیں اور ہمارا مشہور خاندان ہے بس مجھے دو تین طرح کے شوق  ہیں ایک تو رنگ برنگی ماڈرن  اور مہنگی کال گرل کو چودنا دوسرا اچھے
برانڈ کے مشروبات پینا نام نہیں  بتا سکتا سمجھنے والے خود سمجھ جائیں گے کونسے اور کس برانڈ کے مشروبات آجکل ویسے  چپس سو والا مال پانچ کو ٹچ کرنے لگا ہے بس اشارہ میں  اتنا بتا دیا ہے تیسرے نمبر پہ فلمی اسٹائل کے مڈل مین قسم کے لوگوں سے دوستی رکھنا ان کو کھلانا پلانا
اور ان کے ذریعے نئی  معمولی مشہور سٹیج اداکارہ قسم کی یا ڈانسر ٹائپ لڑکیوں تک رسائی کر کے ان کے ساتھ موج مستی کرنا اور کافی سال پہلے میں  نے فلم شرابی دیکھی تھی
نا جانے کیوں تب سے مجھے کمپلیکس ہو گیا کہ میں ہی وہ شرابی ہوں کچھ چیزیں میری اس فلم سے متعلق ہیں خاص طور پہ ذاتی زندگی کے حوالے سے مٰں ٹھرکی ٹائپ کا پاکستانی کاروباری نوجوان ہوں جو صرف اپنے ابا کو دکھانے کے لیئے بہترین دفتر مٰں جا کے چند گھنٹے کی ڈیوٹی دینا فرض سمجھتا ہے
باقی وقت میں  نیٹ پہ یا فارم ہاوس پہ گزارتا ہوں  وہاں اپنی عیاشی کا مرکز بنا رکھا ہے  میری محفل میں  شمہور لوگ لازمے ہوتے ہیں میں نے اپنے ابا کی بنا پہ اور میرے ابا نے میرے دادے کی بڑی زمینوں کی بنیاد پہ امارت قائم کی ہے
اور ہم اندر سے دونوں باپ بیٹا ابھی تک پینڈو ہیں اور ابا تو نہیں  میں آج بھی حوصلہ نہیں پاتا کہ کسی سٹاڑ ٹائپ لڑکی سے براہ راست لنک پیدا کر سکوں میں  سدا سے کسی تیسرے کا مرہون منت رہا ہوں اور ر محفل میں  تیسرا موجود ہوتا ہے
مجھے تنہائی اور نا جانے خود پہ اعتماد کیوں نہیں ہے میرے اندر ڈرا ہوا انسان رہتا ہے  میں یونہی نیٹ پہ ننگلی فلمیں دیکھتا رہتا ہوں ننگی تصاویر ایکٹریس کی دیکھتا ہوں
بس یہ تب ہی  ہاٹ سیکس سٹوری نے جنم لیا  ہاٹ سیکس سٹوری شروع کرتا ہوں  کچھ عرصہ پہلے ایکٹریس جعلی تصویر دیکھ کر تو میرا لنڈ کھڑا ہو گیا دراصل مجھے انٹرنیٹ پر سکسی اور عریاں تصویریں دیکھنے کا بڑا شوق تھا
ایک دن میں ننگی تصویریں دیکھ رہا تھا میرا دوست پاس آیا تو میں نے اسے ننگی ایکٹریس کی تصویر دکھائی اس نے کہا یہ ایکٹریس جعلی تصویر ہے اصل نہیں ہے میں تو کب سے اس کے مزے لے رہا تھا اور اس ایکٹریس کی جعلی تصویر کا تو میرے ذہن میں وہم و گمان بھی نہیں تھا میں تو بس یہ ہی سمجھ رہا تھا کہ یہ اصل تصویر ہے اور یہ جو ایکٹریس اپنے آپ کو بڑی چیز سمجھتی ہیں حقیقت میں تو یہ چودائی بھی کراتیں ہیں اور ننگے شوٹ بھی
میرے دوست کی اس بات نے کہ یہ ایکٹریس جعلی تصویر ہے ایک بار تو میرے ارمانوں کا خون ہی کر دیا میں جو اتنی دیر سے ان گرم ننگی تصویروں کے مزے لے رہا تھا
اور انہیں دیکھ کر میرا لنڈ کھرا ہو چکا تھا اس سے سارا مزہ کرکرا ہو گیا اور مجھے اپنے دوست کی اس کڑوی سچائی کو سننا پڑا تب میں نے اس کو کہایار تم نے فلم سٹوڈیو
میں کافی عرصہ نوکری کی اس دوران تماری کئی ایک سے شناسائی تو ہوئی ہو گی سپر سٹار ہیروئن نہ سہی کوئی ماڈل یا تھیئٹر کی اداکارہ جس کو تو نے چودا ہو
اس نے کہا کیوں نہیں ڈیئر میری کئی ایک کے ساتھ شناسائی رہی ناکام یا تیسرے درجے کی فلم ایکٹریس کے ساتھ مجھے سکس کا بھی تجربہ ہوا ہے اس کی یہ بات سن کر میرا لنڈ پھر کھڑا ہو گیا
اور میں نے اس سے کہا ایکٹریس کی جعلی تصویر جو میں دیکھ رہا تھا کیا تم اس کی چودائی کا بندوبست کر سکتے ہو اس نے کہا اس کے ساتھ تو نہیں البتہ ایک
اور ہے جب اس نے مجھے اس کا نام بتایا تو وہ بھی بالکل عام لڑکی نہیں تھی اور سکسی بھی تھی میں نے کہا چلو اس کے ساتھ ہی بندوبست کرو جو خرچہ آئے گا میرے ذمہ ہو گا
میرے پاپا کا معقول بزنس تھا پیسے کوئی اتنا مسئلہ نہیں تھا میرے دوست نے  جو کہ مڈل مین سمجھ گئے نا آپ  میں دوستوں کو دلا  نہیں کہتا ان کی عزت کرتا ہوں میرے اس ایکٹریس جعلی تصویر کے غم کو کم کرنے کیلئے اس تیسرے درجے کی ایکٹریس کے ساتھ میری ڈیٹ فکس کرا دی
اور میں اس کو اپنے فارم ہاؤس پر لے گیا اس سے پہلے مجھے اس ٹائپ کی لڑکی چودنے کا اتفاق نہیں ہوا تھا اور اس لڑکی کے بدن کو دیکھ کر میری آنکھیں کھلی کی کھلی
رہ گئیں میں نے اس سے پہلے اتنے خوبصورت ملائم اور سکسی بدن والی لڑکی کی چودائی نہیں کی تھی
جب میں اس کے ساتھ سکس کر رہا تھا تو نہ جانے کیوں ایکٹریس جعلی تصویر بار بار میری آنکوں کے سامنے آ جاتی اور میں آنکھیں بند کر کے اس ایکٹریس جعلی تصویر کا تصور کر کے اس لڑکی کی چودائی کرتا تب اور بھی مزہ بڑھ جاتا اس ایکٹریس نے میری رات کو سہانا بنا دیا
اس نے میرے ساتھ بہت سکس کیا اور میں نے بھی پوری کوشش کی کہ اس کی گرم چوت میں میرا لنڈ ھبلی مچا دے اور اس کو چودائی اس طرح ہو کہ اگلی بار یہ لڑکی خود ہی چودائی کرانے آجائے میں نے اسکے ممے چوتڑ  چوت بغلیں اور نا جانے کیا کیا چاٹ لیا
مزے کیے لیکن اس کے باوجود بھی ایکٹریس جعلی تصویر کے خوبصورت تصور سے نہ نکل سکا وہ ناکام قسم کی اداکارہ ان دنوں ایک تھیئٹر میں کام کر رہی ہے میری سچی ہاٹ سیکس سٹوری اچھی لگی
ہو تو کامران بھائی کے ای میل پہ رابطہ کریں اور  رائے نہیں اپنی سٹوری بھی شیئر کریں مجھے آپکی ہاٹ سیکس سٹوری کا بھی انتظار رہے گا

Post a Comment

1 Comments

  1. Name : Raza.
    Very fair color.
    Age: 30 / City ..... Lahore...Pakistan.
    About.
    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.
    Only Home service with in (Lahore) by professional body massagers.
    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).
    If you want to take this service please message me at any time. It's 12 hour Day Time service.
    Call Mee Only Female.........
    Phone Whatsapp #( Zero334 - Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    ReplyDelete