Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Kom�umuzun k�z�n�n ��plak foto�raflar�n� �ektim

Selam siki� piirleri bu hikayemde kom�umuz aydan teyzenin k�z�n�n nas�l foto�raflar�n� �ekti�imi anlat�cam. Aydan teyzeyle annem baya yak�n arkada�t� s�rekli g�n yapar e�lenirlerdi birg�n annem anahtar� vermem i�in beni g�ne �a��rd� o s�rada bir�eyler at��t�r�rs�n dedi. Gittim anahtar� vermek i�in i�eri girdim bir�eyler at��t�rd�m. Anahtar� verdim �i�im gelmi�ti lavabo nerde dedim koridorun solunda dediler gidiyorum millet i�erde evde baya b�y�k yani biri gelse ses duyar�m hepsi ha��r ha��r i�erde konu�uyordu wc giderken a��k kap� gordum kom�unun k�z� ceyda yatakta am� g�t� a��k uyuyordu. �ok dolgun g���sleri vard� pespembe meme u�lar� yan yatm��t� g���s g���s �st�ne binmi�ti acayip seksi duruyordu ilk 10 saniye ayakta ��yle bi g�z keyfi yapt�m o an� sonsuzla�t�rmak istedim ��kard�m telefonu ceydan�n k�pk�rm�z� am�n�n 10 tane resmini �ektim ve o uyurken 1 dakika kadar 31 �ektim yan�nda ke�ke daha fazla kal�p bo�alsayd�m ama korkuyordum biri gelir diye sonra wc girermi� gibi yap�p ��kt�m eve gittim yakla��k 1 ayd�r g�nde 2-3 posta ceydan�n foto�raflar�na bak�p 31 �ekiyorum :)



Sizinde b�yle sex hikayeniz varsa sikishikayeleri@hotmail.com a at�n.

Post a Comment

0 Comments