Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Arkada��m�n sevgilisinin g�t�n� �at�r �at�r siktim

Slm siki� hikayesi okurlar� arkada��m alinin sevgilisi emel ile ayn� s�n�ftay�z beraber ayn� yoldan eve gidiyoruz. Birg�n emel ac�kt���n� ve burger kingde bir�eyler yiyece�ini s�yledi benide �a��rd� yol �st� ve ge�tik emelle yemek yerken ona �ok derin anlaml� s�zler s�yl�yordum g�zel cevaplar verip g�zlerinin i�ine bak�yordum san�r�m onu etkilemi�tim. Bana can�m cicim bebe�im demeye ba�lam��t�, emele sonras�nda bu h�zl� ilerleyi�e g�venerek bize film izlemeye davet ettim. Emel bize geldi. ��renci evi tabi bizimkilere yolda mesaj att�m eve k�z at�cam bo�alt�n diye hemen ��kt�lar. Evde uzand�k konu�uyoruz ba�ta ne izleyelim falan derken bi film takt�m sikimsonik bir�eydi tek sahnesini izlemedik film ba�lad���nda emelle el ele tutu�uyorduk sonra yava��a emelin eli benim yarra�a gitmeye ba�lad� fermuar�m� aralad� ve benim aleti eline ald� 31 �ekiyordu bende bir�ey olmam�� gibi tvye bak�yordum nas�l bi and� hala ��zemedim en sonunda sessizlik hakimdi hala 31 �ekiyordu ve benim ki dev gibi olmu�tu emel e�ildi ve a�z�na ald� �ok h�zl� emiyordu bo�az�na k�kl�yordu resmen �ok pis azm��t�m bunun giydi�i dar tayt� h�zl�ca ��kartt�m am�da sulanm��t� cok azm��t� bam diye soktum emelin amc���na hepsini alam�yordu yeniydi belliki ama 1 2 dakika amc���n� yar�s�n� sokarak al��t�rd�m. Sonra aniden yarra��m� am�n�n en derin noktas�na k�kledim emel resmen inliyordu u�uruyordum onu pilot olmu�tu. sonra amdan yarra��m� ��kard�m g�t�ne s�rtmeye ba�lad�m. istermisin dedim y�z�ne bakt�m. g�ttende ho�uma gidiyo dedi der demez soktum ba��n� g�t�ne dapdard� sadece 18 santimin 6 s�n� anca alabilmi�ti. yava� yava� sokuyordum g�t deli�ine en son yarra��m� g�t�nde yar�lad�m seri seri g�t�n� tokatlayarak sikmeye ba�lad�m. Sikerken hem tokatl�yor hemde g���slerini emiyordum emele 3 l� zevk ya�at�yordum. Emele geliyordum dedim direk �st�mden kalkt� tuttu benimkini a�z�na yakla�t�rd� ve 31 �ekti. Emelin a�z�na t�m spermlerimi bo�altm��t�m. Og�nden sonra emel aliden ayr�ld� ve haftada d�zenli 2 kere onu sikmeye ba�lad�m.


sizinde sex hikayenizi yay�nlamam�z� istermisiniz ? : sikishikayeleri@hotmail.com a mail at�n siki� hikayeniz sitemizde yer als�n.

Post a Comment

0 Comments