Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Lady gaga konserinde �ocu�a sakso �ektim

Konserde g�t�m� siktirdim hikayesi


Selam sekssexhikayeleri.blogspot.com.tr okurlar� ben aysun biliyosunuz 2014 eyl�lde lady gaga konseri oldu bende burdayd�m neyse anlat�ma ge�eyim konsere girdik 4 k�zd�k cok yak�n arkada�lar�z ya�lar�m�z ayn� 22 ya��m�zday�z hepimizde konserde herkes uyu�turucu ve alkol kullan�yordu kafalar trilyondu. ben bakire bi k�z�m. sadece eski sevgilim g�t�mden sikiyordu. neyse konserde herkesin kafa baya gitti her yan�mda birileri siki�iyordu soluma baksam sex sa��ma baksam sexti yani.. sonra bizim k�zlardan eday� kenara �ekti bi erkek �p��meye ba�lad� bizim ekip git gide azal�yordu resmen konser yerine sex partisi olmu�tu oras�. edaya sakso �ekmeye ba�lad�lar bende gaza geldim onu g�r�nce bo�unam� geldik e�lenmeye dedim alkolun dibine vurdum baya sarho� olmu�tum �ocu�un tek�n� buldum uzun boyluydu atlet ile gelmi�ti baya �ekici omuzlar� vard� atlad�m bunun kucag�na tuttu ben� en tenha yere goturdu en tenha yer ded�g�m 150 ki�inin siki�ti�i yer yine kenara ��meldik a�t� sikini nas�l emiyorum dilimle vakumluyorum yanaklar�m�n kenarlar�na de�diriyorum �ocuk �ok azm��t� belli kafamdan bast�r�yordu emince �okta heycanl�yd� en sonunda soyunmam� istedi bakireyim dedim tamam dedi oturdu�u yerde beni kuca��na al�p g�t�mden sikti uzun zamand�r siki�miyordum ba�ta can�m yand� ama harkulade sikti g�t�m� memelerimi yalamas� beni ��ld�rtm��t� uzun boyuyla ben kuca��ndayken ikimizide bi anda kald�r�p ayakta g�t�mden sikmesi beni daha da �ok ��ld�rtm��t� ayakta g�t�m lap lap lap sesler ��kart�yordu �ocuk memelerimin sallanmas�na dayanamad� g�t�m�n i�ine bo�altt� t�m spermlerimi inan�lmaz haz ald�m t�m spermler g�t�mden a��a��ya kay�yordu o gece 5 defa bo�altt�m o �ocu�u m�kemmel e�lendim.


Hikaye sonu

sizinde ya�ad���n�z bir sex hikayeniz varsa sikishikayeleri@hotmail.com adresine yollay�n yay�nlayal�m.

Post a Comment

0 Comments