Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

�zel ders ald���m matematik hocas�n� siktim

Matematik hocamla siki� hikayem


Selam Seks sex hikayeleri sitesine yaz�m� kabul etti�iniz i�in sa�olun ben emir 20 ya��nda demir gibi bir gencim bu sene yine �niversite s�nav�na �al���yordum. Bunun i�in bir ��retmen tutmam gerekti maddi durumumuz �ok iyi oldu�undan istedi�im gibi tak�labiliyordum. G�zel bir evim ve arabam var. S�n�ftan bir arkada��n �nerdi�i beren diye bir bayan ile ara�t�k ve anla�t�k. Bize ilk geli�inde biraz etkilenmi�ti alt�mdaki araba ve evimin bulundu�u b�lgeden dolay� derste anlatt��� her�eyi anl�yordum. Size biraz berenden bahsedeyim bu kad�n ye�il g�zl� siyah sa�l� bir bayand� y�z�de cok g�zeldi tek kusuru biraz tombul olmas�yd�. �yle abart�lacak kadar de�il bu benim ho�uma gidiyordu hatta. Berenin benden ho�land���n� ilk derste anlam��t�m. Dersi anlat�rken g�z�me �ok fena kitleniyordu. S�rekli g�zel koktu�umu s�yl�yordu. Ve beni kaybetmek istemiyordu ��nk� ona ders i�in fazla para �d�yordum ya� m� �ekiyordu ciddimiydi diye sorarsan�z evet ciddiydi kad�n bana resmen yan�yordu ilk 2 ders normal b�yle g�zle�meyle ge�ti ���nc� dersinde yaln�z kald��� kendi evine �a��rd� beni. Ve g�n o g�nd�r....

Y�lan gibi giyindim. Temiz bi du�umu ald�m. En kral parf�m�m� �st�me bo�altt�m. ��nk� bir sex gecesi olaca��n�n fark�ndayd�m. Saat 9 Berenlere gittim. ��eri girdim. Ask�l� bir�ey giymi�ti tombi� memeleri resmen ortadayd� y�r�y�nce b�ng�l b�ng�l sallan�yordu. Kot pantalonumdan sikim ayg�r gibi belli oluyordu. Ama �ekinmiyordum. Rol icab� ee ge�iyormuyuz dedim. Oturduk masaya derse ba�lad�k. Aradan 10 dakika ge�ti. Beren bana bug�n sana �d�l biraz mola verelim dedi i�eri gitti elinde 2 kadeh vodkayla geldi. Al zihni a�ar dedi. Yava�tan �s�n�yorduk. Bana i�in varm�?dedi yok Gece ge� saatte giderim fark etmez dedim. Ozaman bug�n biraz g�zel vakit ge�irelim ��retmen ��renci dedi ve g�ld� i�tik . i�tik . ve baya i�tik. ikimizde deli gibi sarho�tuk. Anlams�zca bak���p kahkaha at�yorduk. Yan�ma oturdu bana sporla ilgili resimlerini g�sterdi. Spor yap�yormu� me�erse g�sterdi�i her resimde karn� a��k ask�l� k�yafetler giymi�ti. Benim malafat art�k patl�yacakt� pantolondan f�rlayacakt�. G�z� oraya kayd� emir baya b�y�m�� ordaki dedi baya a��k s�zl�yd� alkol�nde yetkisiyle. evet dedim yap��t�m duda��na �p���yorduk. Bunu kald�rd�m ve yatak odas�n�n yolunu s�yle dedim kahkahadan s�yleyemiyordu ta��yarak yatak odas�n� kendim buldum att�m bunu yata�a. Soyunmaya ba�lad�m oda beni izliyordu tamamen ��plakt�m benim aleti g�r�nce Auuuv diye i� �ekti. Benide soyarm�s�n dedi ? Yatakta ayaklar�n� dik kald�r�p �st�ndeki kotu ��kard�m yava� yava�. Ve one Kilot giymemi�ti amc��� kaymak gibiydi tra� olmu�tu miniminnac�k p�r�l p�r�l bir amc��� vard�. Sanki daha �nce sikilmemi�ti.Am�n� parmaklamaya ba�lad�m.Oda o arada 31 �ekiyordu bana yava�tan saksoya ge�ti yatakta oturuyordum saksomu �ekerken bende s�dyenini ��kard�m art�k o b�ng�l b�ng�l memeler serbestti o yalarken alttan sallan�yordu beyaz memeleri oynuyordum o s�rada onlarla.. Sikimde k�vama gelmi�ti �st�me ald�m onu yatakta sikime oturdu yine bir i�ten aaahhhhhh. �ekti b�ng�l b�ng�l memeleri her �ak���mda sallan�yordu. Emirimm emiriimm ohh �ok fena inliyordu. Sikerken memelerinide a�z�ma ald�m ikili zevk ya�at�yordum ikimizede pespembe meme u�lar�n� dilliyordum. 10 dakika bu pozisyonda siktim. En sonunda bana "haplar�m� ald�m i�ime bo�al emir" dedi o anki g�venle �ok �ok �ok h�zland�m ve i�ine bo�ald�m. O gece orda sarho� bi �ekilde ikimizde uyuya kald�k sabahda beraber sevi�ip du� ald�k berenle 2 hafta sevgili gibi tak�ld�k. Bu olay 1 y�l �nce oldu �uan ne g�r���r�z ne konu�uruz.

Herkese sevgiler


Sizinde Ger�ek ya�anm�� sex hikayeleriniz varsa: sikishikayeleri@hotmail.com a mail g�nderin yay�nlayal�m. L�tfen gizlili�inize �nem verin.

Post a Comment

0 Comments