Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Yengem onu doyurmam� istedi

Selam Seks sex hikayeleri okurlar� ba�mdan ge�en bi hikayeyi anlat�cam ben �ner baya iri vucutlu 1.90 boyunda bir gencim yaz oldu tam askerlik d�n���me denk geldi bir bucuk senen�n ard�ndan askerlikden donus kutlamas� �c�n yengemlere yeme�e gittik. Yemekte s�rekli yengemin benim v�cuduma bakt���na dikkat ediyordum her ikimiz oldu�umuz ya da �� ki�i oldu�umuz odada beni s�z�yor ve sorular soruyordu resmen benimle ilgileniyordu �nceden �yle de�ildi. Yemek gayet g�zel ge�ti yar�n oldu haliyle izinliyim i� mi� yok askerden d�nm�� adam�z. Yengem beni arad� ve ��yle bi konu�ma ge�ti aram�zda;

Ben: Alo
Yengem: �ner nerdesin musaitmisin �ama��r makinas� tamircisi gelecekte yan�mda dururmusun ?
Ben: Tamam zaten i�im yok bir u�rar�m (ve kapand�)

yengemlere gittim. girdim i�eri bekliyorum. aradan yar�m saat ge�ti ve �ama��r makinas� tamircileri halen yok. Bekliyorum bekliyorum yok. En sonunda yengem askerlikten bahsetmemi istedi burdan konu girdi k�z i�lerinden ��kt�. Sonra yengem bombay� patlatt� askerlikte kar� k�zs�z kesin �ok ha�in olmu�sundur dedi. Ben biraz g�lerek evet dedim zaman ay�ram�yorduk kad�nlara o s�rada yengem g�z�n� sikimden ay�rm�yordu. �ok dolusundur �imdi dedi garipseyerek tekrar evet dedim ve bi on onbe� saniye sessizlik oldu. Yengem �zerime do�ru y�r�d� oturdu�um koltukta sikimi ok�ayarak benle �p��meye ba�lad�. ��imden nap�yorum ben dedim ama �ok ho�uma gidiyordu askerden yeni gelmi�tim ve ger�ekten patlama ya��yordum kad�nlara kar��. Yengem ask�l� bi elbise ve tayt giyiyordu g�t� ba�� s�ms�k�yd� nas�l bir azg�nl�ksa yengemin simsiyah tayt�n�n tam am k�sm�n� y�rtarak �p���rken parmaklamaya ba�lad�m. yengem bana ayn� �unu dedi "kocam beni doyuram�yor �ner doldur beni" bu s�z benim aleti u�u�a ge�irtmi�ti i�te kafay� yemi�tim. yengemle sex yapaca��m akl�ma bile gelmezdi ama art�k kuca��mdayd�. Tayt�ndan amc���n� ok�ayarak bir g�zel k�vama getirdikten sonra onu s�rt �st� yat�r�p am�n� yalamaya ba�lad�m nas�l inliyor nas�l inliyor sanki oda y�zy�l�n en iyi siki�ini ya��yordu.. onun inlemezi beni dahada azd�r�yordu ard�ndan benim yarra�� ��kard�m sopa gibi olmu�tu okadar serttiki anlatamam o an� yengem beni itti ve yerime oturdum sikimi a�z�na alarak ovalayarak emmeye ba�lad� hem eliyle hem a�z�yla 31 �ekiyordu dev yarra��m� iki eliyle tutmu� resmen dev bir muzu a�z�na al�yordu. Yeter dedim ��k �st�me �st�me bindi ilk yarra��m amc���na girdi�inde ald���m hissi hi� bi yerde almam���md�r tam girdi�inde derin bi Ohhhhhhh �ekmi�ti ��nk� o inleme beni makinaya �evirmi�ti deli gibi sikiyordum yengemi daktilo gibi ses ��k�yordu her g�t�ne ileri geri yap���mda tokatl�yordum b�ng�l b�ng�l g�t�n� hem sikerken hemde o dev memelerini emiyordum kad�n zevkten ��ld�rm��t� 10 dakika o tertemiz amc��� siktikten sonra m�kemmel bir �ekilde g�t�ne bo�ald�m. Bo�al�r bo�almaz �st�mden kald�rd�m ve amc���n� yalamaya ba�lad�m 3 dakika seri seri dillerken g���slerinede tokat at�yordum hem ac� hemde zevk ya�at�yordum kad�na bi yandan bana erke�im harikas�n gibi s�zler ediyordu erke�im demesi beni dahada h�zland�r�yordu. am�n� 3 dakika yalay�p parmaklad�m ve oda deliler gibi bo�ald�. Yengemle o g�nden sonra sadece yemeklerde g�r��t�k ��nk� vicdan azab� �ekiyorum fakat bir ka� kere daha ayn� giri�imde bulunmak istedi.. Can�m isterse sikerim ama.


Sizinde Ger�ek ya�anm�� sex hikayeleriniz varsa: sikishikayeleri@hotmail.com a mail g�nderin yay�nlayal�m. L�tfen gizlili�inize �nem verin.

Post a Comment

0 Comments