Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Babam beni g�t�mden sikti

Ensest sex hikaye


Selam Seks sex hikayeleri dinleyicileri ben cemre bu hikayeyi �ok gizli yazd���m i�in ad�m� sallayarak yazd�m. Ailece kamp gezisine gidiyorduk �anakkaleye. 4 Ki�ilik bi aileyiz ben 19 ya��mday�m 4 ya��mda bi kardes�m var ve annem babam arabaya bindik ve geldik �anakkaleye assos denen yer varm�� g�zel oteller oldu�u i�in o b�lgeye girdik. Otele yerle�tik. �lk haftan�n 3 g�n� normalce tatilimizi yapt�k deniz kum g�ne�, 4 c� g�n oldu yine denize giriyorduk ve babam�n s�rekli g�t�me bakt���n� farkettim resmen g�t�mden g�z�n� ay�rm�yordu ve bana her bakt���nda siki hayvan gibi ��k�yordu mayodan annemle seks muhabbeti yapt�klar�ndan dolay�d�r diyordum ama de�ildi babam beni sikmek istiyordu. 5 ci g�n oldu. Ak�am yeme�i yedik odalara ��kt�k ufak karde�im dondurma diye tutturdu ve annem keremi al�p a�a��da dondurma yemeye g�t�rd�. Babama ben yat�yorum dedim yata��ma ge�tim. Tam uyuyordum babam ��plak bi �ekilde ��kageldi yarra�� �ok fazla iriydi a�z�m� tuttu ses ��karmamam i�in taytla uyuyordum tam g�t deli�imin oldu�u yerden tayt�m� y�rtt� hala a�z�m� tutuyordu ve kula��ma yakla��p sakin ol ses ��karma sende haz edeceksin dedi. A�lamakl�yd�m ama merak ediyordum. Daha �nce hi� b�y�k yarrak yememi�tim. Babam iri yarra��n� g�t�me soktu ve tayt�m�n deli�ini biraz daha y�rtt� bang�r bang�r sikiyordu g�t�m� hem ac� hem zevk al�yordum. Ho�uma �ok gidiyordu ama �ok garip hissediyordum babam taraf�ndan sikilece�im akl�ma hi� gelmezdi. Sikerken g�t�m� tokatlamaya ba�lad�. En sonunda yarra��n� g�t deli�imden ��kar�p tam tayt�m�n �st�ne bo�ald�. Bana hemen tayt� soy dedi soydum ald� ve po�ete sar�p camdan att�. Ve �st�ne ba�ka �eyler giy dedi. O ilk siki�ten sonra d�zenli olarak babam haftada 1 kere g�t�mden sikti beni. Beni bakire sand��� i�in hi� am�mdan sikmemi�ti. Ama ben zaten am�m�da erkek arkada��ma siktiriyordum. Sexden �ok haz al�yorum. �imdide il d���nda bir �niversitede okuyorum babam� uzun zamand�r g�rmedim daha 2 y�l�m var arada annem gelir gider yan�ma.

Sevgiler


Sizinde Ger�ek ya�anm�� sex hikayeleriniz varsa: sikishikayeleri@hotmail.com a mail g�nderin yay�nlayal�m. L�tfen gizlili�inize �nem verin.

Post a Comment

0 Comments