Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Merve darac�k amc���n� ok�amama izin verdi hikayesi

Mervenin darac�k amc��� sex hikayesi

Selam arkada�lar bu ya�anm�� ger�ek bi hikayedir. Ben istanbuldan ilkay �niversite son s�n�f ��rencisiyim. Merve bizim s�n�f�m�zdaki en suskun k�zd� ama ayn� zamanda g�zleri �st�ne �eken bir k�zd�. s�rekli dar kot pantolon giyerdi g�t�n�n beliyle ayr�m� m�kemmel di hani �u ��k�k kal�a var ya tam o olay mervede vard�. Hikayeme ge�iyorum. S�nav haftas�ndayd�m. Evde fazlas�yla ses vard� ailem�n akrabalar� gel�yor g�d�yordu ve �al��am�yordum okulun k�t�phanesine ders �al��mak i�in gittim. Gitti�imde 5 ki�i vard� 2 si erkek 3� bayan hepside kitab�na motive olmu�tu. Merve de ordayd� tabii oda kitap okuyordu mant�ken ayn� s�n�ftay�z ve yan�na yana��p s�zd�m bu sefer dapdar bir kot �ort giymi�ti sikim hayvan gibi olmu�tu o an ��yle bir konu�ma ge�ti aram�zda;

Ben : Nap�yorsun bug�n hangi r�zgar :)
Merve ; S�nav de�il ya, bende kitap okumaya geldim dedi.

Merve kitap sever bir k�zd� ama onun ilk defa bir kitab� gizleyerek okudu�unu g�rd�m ve sordum

Ben: Kitab�n i�ine girmi�sin ��ksana
Merve : (Sadece g�ld�)

ve yerime ge�ip neden g�l�msedi�ini d���nd�m mervenin sikimin hayvan gibi olu�una odaklanmas�ndan ��phelendim ve san�r�m ger�ekten sikimin dev gibi olmas�na g�ld���n� anlad�m. Aradan yar�m saat ge�ti merve yan�ma geldi ve kitab�n� �n�me f�rlatt�. Kitap bir erotik romand� �a�k�na d�nm��t�m. Merve bana tip tip bak�yor du bir �eyler s�ylemem gerekiyordu ��nk� �ok suskun kalm��t�m o an " kitab�n kapa�� g�zelmi� " dedim. Oda "ba�ka g�zel �eylerde var" diyip elimden tuttu ve bizi k�t�phanenin lavabosuna g�t�rd�. Benim art�k sikim tavan yapm��t� pantolonumdan f�rlayacakt� resmen. Kot pantolonumdan dolay� a�r�lar seziyordum.
Lavaboya girdik merve dudaklar�ma yap��t�. Deliler gibi sessizce �p���yorduk ama okadar sessizdikki a��z �ap�rdamas� bile ��km�yordu resmen, sonra �ortunu indirerek boynuma att� darac�k amc���na kilotundan dokunuyordum bana "girsene i�ine" dedi art�k kudurmu�tum parma��m� soktum ve mervenin o minicik amc���n� parmakl�yordum k�z sessiz sessiz ahh uhh sesler ��kar�yordu. Bo�alacakt� resmen. Sonra s�tyenini ��kard� ve yine ba��ma att� g���slerini emmeye ba�lad�m bi yandan hem g���s u�lar�n� emiyor bi yandanda parmakl�yordum. Mervenin g�z� d�nm��t� zevkten kuduruyordu. "bende sana bir �d�l verece�im" dedi ve to�aletin �st�ne oturmam� istedi. Kotumun fermuar�n� a�t� ve k�ll� 17 santimlik yarra��m� derinlemesine emmeye ba�lad� a�z�n� �apurdatarak sakso �ekiyordu. Yanaklar�n�n kenarlar�na getirip sikimle oyun oynuyor ta��a��m� emiyordu. 5 dakika saksodan sonra hunharca bo�ald�m. Toparland�k ve s�ras�yla wcden c�kmam�z gerekti�ini s�yledi. �nce O ��kt� k�t�phanedeki yerini ald� bende ondan 3 dakika sonra ��kt�m kimse bir�ey anlamam��t�. O g�nden sonra merveyle pek g�r��medik zaten sene sonu oldu�u i�in ve son senemiz oldu�u i�in okulda bitmi�ti.


Sizinde Ger�ek ya�anm�� sex hikayeleriniz varsa: sikishikayeleri@hotmail.com a mail g�nderin yay�nlayal�m. L�tfen gizlili�inize �nem verin.

Post a Comment

0 Comments