Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Dul Nurcan Teyze Kendini bana zorla siktirtti

Kom�um Nurcan Teyze Sex Hikayesi

Slm, bu olay tamamiyle ger�ek. benim ad�m emre, 4 katl� bir apartmanda ailemle ya�ayan 24 ya��nda bir gencim. Geceleri bir sitenin g�venli�i olarak �al���yorum. Hikayem Ge�en aylarda ger�ekle�ti. Nurcan teyzeden bahsediyim biraz kendisi 42 ya��nda dolgun g���sl� bu�day tenli bir bayan, di�leri tertemiz g�rmeniz laz�m kendisi annemin en yak�n arkada�� say�l�r s�rekli bize gelir �ay kahve i�erler annem ile beraber. Ben geceleri �al��t���m i�in sabahlar� uyuyup gezen biriyim oglen vakti uyand�m ve ev bombo�tu. Kap� �ald� nurcan teyze geldi elinde kek vard� annemi sordu bende �uan evde olmad���n� s�yledim ama sizin i�in bir arar�m dedim. Annemi arad�m ve taa Bak�rk�yde nufus m�d�rl���nde oldu�unu s�yledi evrak i�leri i�in bizim eve 3 saatlik uzak�ktayd� biz kar��da oturuyoruz. Nurcan teyzeye bunu s�yledim o da bana kekler bo�a gitti s�cakken yiyelim istersen dedi. �yi olur dedim salona ge�tik muhabbet ediyoruz. Keki ger�ekten be�enmi�tim havu�luydu mukemmel yapm��t� �ok lezzetli harika olmu� tarz� iltifatlarda bulundum. Herhalde ona yav�ad���m� d���nd� ��yle uzun uzun b� 15 dakika konu�tuk. Bu konusman�n sonunda nurcan bana gidelim yaln�z �ok s�k�l�yorum annen gelene kadar dedi. Alt kat kom�umuzdu zaten bende d��ar� c�kacakt�m ��kmadan bi 10 dakika daha oturur muhabbet ederdim. O indi bende bir yemek yiyip gelece�imi s�yledim. 5 dakika ge�ti indim ve kap�y� �ald�m. Ve kap� a��ld�... ��te o an Nurcan teyze dedi�im bayan ��r�l��plak du�tan ��km�� vaziyette bornozla bana bak�yor. Elimden tuttu i�eri �ekti beni istedi�ini biliyorum dedi . EVET �ST�YORUM dedim o an onu g�ren kimse reddedemezdi g���sleri resmen p�r�ss�zd� di�leri m�kemmel g�r�n�yordu yine. Nurcan teyze �ok azg�nd� hemen beni odas�ndaki beyaz yata�a att� ve soydurdu. Ben uzan�r vaziyetteyken aletimi a�z�na alarak h�zl�ca yalamaya ba�lad� ba��n� a�z�na al�p diliyle yuvarl�yordu bu beni ��ld�rtm��t� o zaten ��r�l��plakt� bende �st�mdeki atletide ��karmamla beraber ��r�l��plak olmu�tum nurcan ben yatar pozisyondayken �st�me otudu ve i�ine ald� deli gibi sex yap�yorduk. Ona her �ak���mda iri g���sleri z�pl�yordu bu beni daha �ok azd�r�yordu nurcan teyzenin g�t�ne tokatlar atmaya ba�lad�m ne olur yava�la aah diye inliyordu. Tokatlamam onu �ok fena azd�rm��t� . Kad�n sanki 5 y�ld�r sex y�z� g�rmemi�ti. Ve �a��rd���m an 15 dakika sexten sonra nurcan teyze hunharca bo�ald�. O bo�ald�ktan sonra ona tebess�mle bakt�m resmen bana hayran kalm��t� ve aletimi tekrar a�z�na alarak beni bo�altt� t�m d�llerimi yutmu�tu. Resmen bu siki�ten ald��� haz onun i�in y�llara bedeldi o g�n bug�nd�r nurcan teyzeyi haftada 3 4 kez beceriyorum. Herkese sevgilerimle :)


Sizinde Ger�ek ya�anm�� sex hikayeleriniz varsa: sikishikayeleri@hotmail.com a mail g�nderin yay�nlayal�m. L�tfen gizlili�inize �nem verin.

Post a Comment

0 Comments