Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Karimin Kiz Kardesi senayi catir catir siktim hikayesi

Bald�z�m� nas�l siktim anlat�yorum


selam arkada�lar bugun sizlere kar�m�n karde�ini nas�l sikti�imi anlat�cam. Sena 24 ya��nda baya saf bi k�zd� safdan ziyade saf taklidi yapt�g�n� biliyordum. Biz kar�mla cok
iyi anla��r senan�n yan�nda s�rekli iyi ge�inir hatta �p���rd�kte. Senan�n bizim her �p��memizde yan yan bakmas� ger�ekten dikkatimi �ekmi�ti. Kar�m havaliman�nda bilet sorumlusu olarak �al���yor. �� zaman�nda
ne telefonuyla ilgilenebilir ne de ��le aras� d���nda ara verebilirdi. Bende bir rent a car �irketinde g�revliydim. Saat oldu 8 ve i�ten ��kt�m kar�m arad� mesaide olaca��n� s�yledi. Uzun zamand�r yapm�yordu 12 yada 1 de taksiyle eve d�nece�ini s�yledi.
Eve geldim y�kand�m. film izliyordum. Bir anda kap� �ald� ve sena geldi. Akl�mdan hi� siki�mek ya da bir sark�nt�l�k ge�miyordu s�z konusu bile de�ildi! Sena i�eri geldi ve bana
ablam�n sa� kurutma makinesini almaya geldim dedi. Ona yatak odam�za gidip po�etleyerek verdim. �al���yor mu dedi istersen bir bak dedim. Lavaboya kontrol etmek i�in gitti. Sena lavaboda �ok uzun s�re kald�.
Aradan 20 dakika ge�ti. Ve ��kt�.. Sena ��r�l��plak bir �ekilde sa�lar� d�md�z bembeyaz teni ve dik g���sleri ile resmen ben odada tv izlerken kar��ma dikilmi�ti. �a��rm��t�m. Bana aynen �unu s�yledi;
"Ablam�n mesaide oldu�unu biliyorum, ve beni istedi�ini de biliyorum." Ger�ekten �a�k�nl�k i�ersindeydim ama sikim demir gibi olmu�tu. Ben hi�bir �ey s�ylemeden �zerime geldi ve �p��meye ba�lad�k. Delice �p���yordu sanki ablas�yla evlendi�imiz g�nden beri
beni arzuluyordu. Uzun s�re �p��t�kten sonra kapri �ortumun fermuar�n� aralad� ve benim demir kesilmi� 18 santimlik yarra��m� a�z�na ald�. �yle bir emiyordu ki.. O s�rada sa�lar�n�n uzunlu�u g�z�n� kapatt��� i�in sa�lar�n� elimle topluyordum.
Sikimi 5 dakika boyunca yalad�. Saf bildi�im sena okadar g�zel siki�iyordu ki sakso yaparken bo�almamam i�in arada bir penisimi rahat b�rak�yor ve devam ediyordu. Sonra beni soymaya ba�lad� aya�a kalkt�m popoma dokundu ve �ok sert oldu�unu s�yledi
bunu kuca��ma alarak yatak odama g�t�rd�m. Senan�n �nce am�n� parmaklayarak bir g�zel k�vama getirdim. Ard�ndan �st�me ��kt� senay� inlete inlete bang�r bang�r sikiyordum. Sesi kom�ulara gitmesin diye televizyonun sesini a�m��t�m. Am� darac�kt� ama �ok iyi sex yap�yordu. Am�n�n darac�k olmas� banada deli gibi zevk veriyor
onun inlemeleri beni benden ge�iriyordu. Bembeyaz s�t gibi olan g�t�n� tokatlayarak sikmeye ba�lad�m. �nlemeleri ikiye katlanm�� g���slerini g���slerime deydiriyordu o s�t gibi g���slerini onu biraz �ste ��kard�m ve g���slerini emerek sikmeye devam ettim. Ben art�k dayanam�yordum.
Senaya gelece�imi s�yledim oda bana hap kulland�g�n� s�yledi i�ime bo�al l�tfen i�ime bo�al diye yalvar�yordu. ��ine �yle bir bo�ald�m ki.... Hayat�mda kar�m� b�yle sikmemi�tim. 40 dakikan�n sonunda beraber du� ald�k sena ise bana aram�zda s�r olarak kalaca��n� s�yledi o g�n bu g�nd�r
senayla ayda bir yada iki defa siki�iyoruz. Resmen kar�m�n k�z karde�iyle sex arkada�� olduk. Bu ya�ad�klar�m�z senayla her zaman bir s�r olarak kalacak. hikayem bukadar arkada�lar. �zmirden Cem.


Sizinde Ger�ek ya�anm�� sex hikayeleriniz varsa: sikishikayeleri@hotmail.com a mail g�nderin yay�nlayal�m. L�tfen gizlili�inize �nem verin.

Post a Comment

0 Comments