Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

mustafan�n annesini �at�r �utur siktim

gene bir y�lba�� g�n�yd� arkada�lar aras�nda proje yap�p ba� dinleyece�imiz bir yer ar�yorduk b�t�n arkada�lar s�rekli konu�uyorduk o g�n i�in hen�z bir karar alamam��t�k a��r� i�ten oldu�um bir arkada��m vard� mustafa diye aram�zdan su s�zmazd� yo�un �ekilde iyi dik arkada��m beni evine davet etti o gece birlikte olal�m ba�ka �ocuklara haber verme kafam�z� dinleyelim diye bana teklifte bulundu bende onlarla bir �ey yapmak istemiyordum epey bir kalabal�k olacakt� mustafa evde sadece annem mevcut babam memleket d���nda deyince bende kabul ettim. Onunla birlikte y�lba�� i�in bir �eyler almak i�in al��veri� merkezine gittik bir s�r� yiyecek ald�ktan sonra eve geldik. G�zel bir film a��p izlemeye ba�lad�k geceleri mustafan�n annesi tek s�k�ld� odada oda bizimle film izlemeye karar verdi hep birlikte film izlemeye ba�lad�k o kadar g�zel bir geceydi ki anlatamam bu arada mustafan�n annesi olduk�a g�zel bir kad�nd� boyu uzun ve biraz kilolu bir bayand� kendisi gen� k�zlara ta� ��kartacak bir fizi�i vard� arada s�rada g�z ucuyla memelerine bak�yordum oda anl�yordu herhalde lakin bir �ey demiyordu bana s�rekli �ay koymak i�in aya�� kalk�yordu bende �ay�m� h�zl� bir bi�imde i�iyordum hemen bitsin de aya�� kalks�n diye o kadar g�zel bir g�t� vard� ki tayt giydi�i i�in her yeri belirgin oluyordu aradan bir s�re ge�tikten sonra mustafa ile ald���m�z alkol� meyve suyuna kat�p i�meye ba�lad�k arkada��m sarho� olmu�tu annesinin haberi yoktu erkenden uyuya kald� bir zaman annesi ile sohbet etmeye ba�lad�k eli s�rekli y�z�mde konu�uyordu dayanamay�p elimi baca��na att�m bende �yle konu�maya ba�lad�m bir s�re �yle gittikten sonra ikimizde �p��meye ba�lad�k deliler bunun gibi �p���yorduk beni elimden tutarak yata��na g�t�rd� �zerini ��kart�p �ylece yata�a uzand� sikim kalkm��t� �zerine yat�r�p sikimi eli ile am�na sokmaya ba�lam��t� o kadar keyif al�yordum yata��n ba��ndan tutup daha sert bir bi�imde sikiyordum birka� defa i�ine bo�ald�ktan sonra �st�m� giyinip arkada��m�n yan�na yatmak i�in ge�tim annesi �ylece yatakta kald� �ok fazla g�zel bir gece ge�irmi�tik..

Post a Comment

0 Comments