Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

�� �ama��r� Ma�azas�nda Ba�layan Sex Hikayesi

�� �ama��r� ma�azas�n� y�neten bir adam vard� , i�eriye g�zel bir kad�n girdi.
ma�aza sahibi yard�mc� olabilirmiyim diye sordu , O biraz i�kili oldu�u i�in hakarete ve argo laflar s�ylemeye ba�lad�. Adam usulca bana onun bir barda �al��t���n� s�yledi. Kad�n duman ve ucuz puro kokuyordu . onun g�zel tayt�n i�inde am�n�n yap��t���n� g�rd���mde sikimin kar�ncaland��n� hissettim .
elinde bir k�lot vard� ve masaya g�t�rd� , nefesi ucuz lik�r kokuyordu . �ok s�k� elbise giymi�ti ,
o kadar seksi g�r�n�yorduki i�imden ke�ke ma�aza sahibi olsayd�m diye m�r�ldand�m
o elindeki k�lotla birlikte soyunma odas�na gitti usulca onun kabine giderek izlemeye ba�lad�m
kad�n beni farketti ve elini k�lotundan i�eri sokarak ok�amaya ba�lad� g�zlerime inanamad�m ne yapaca��m� bilemedim. kabinden ��k�p kasaya gidip �cretini �dedikten sonra d��ar� ��k�p kad�n� takip etmeye ba�lad�m.
10 dk istanbul bah�elievler cafelerin orada doland�ktan sonra dayanamayarak yan�na gittim yard�m teklifinde bulundum okadar �ok alkoll�yd�ki ne yapaca��n� bile bilmiyordu kolundan tuttum bir taksi �evirdim ve onu evime g�rd�m. O i�eride beklerken yatak odas�n�n gardropuna gizli kamera yerle�tirdim
Kad�na ba�ta banyoya g�rd�m tayt�n� ��kartt�m. �zerindeki elbisesinin d��melerini a�maya ba�lad�m o her d��meyi ��zd���mde her pat sesinde ona olan azg�nl���m kat ve kat artt�
kollar�ndan tutup onu k�vete sokarken yarra��m� hafifce de�dirdim bana d�n�p hafif bir g�l�mseme att�
sigara duman�ndan ar�nd�rd�ktan sonra so�uk suyuda yiyince kendine geldi.
onu bornoza sar�p yatak odas�na g�t�rd�m ve bende yan�na yatt�m.
ellerini tutup sikime g�t�rd�m tekrar g�ld� ve sikimle oynamaya ba�lad�. Kafas�ndan tutup sikime eydirdim sikimi dondurma yalarm��cas�na yalamaya ve emmeye ba�lad�. kal�as�n� tutup kendime do�ru �ektim am�n�n dili d��ar�ya ��km��t� di�lerimle onu kemirmeye ba�lad�m kad�n bana d�nerek beni dilinle sikmeni istiyorum dedi. 1 saat boyunca onun am�na dilimi soktum 69 pozisyonundan sonra onu yatakta domaltarak dilimi g�t deli�ine sokup bir yandanda am�n� parmaklad�ktan sonra �at�r �utur sikmeye ba�lad�m okadar �ok inliyorduki kom�ular pat pat diye duvara vuruyorlard�.
gecenin sonunda ad�n� sordum serpil oldu�unu s�yledi. kamera kayd�n� ona izlettim o gecen sonra 2-3 g�nde bir bulu�up sex yapmaya ve kameraya kaydedip tekrar tekrar izlemeye devam ettik.

Post a Comment

0 Comments