Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Erkek arkada��m�n kankisine domaldim

G�nlerden cumartesi erkek arkada��mla d��ar�da kalicaz Rezervasyon yapt�racak otel ararken sevgilimin arkada��n�n ailesi �ehir d���na gitmi�ler I�kimizi alip evin yolunu tuttuk evde muhabbet makara m�zik esliginde I�kimizi icerken amim cok fena sulandi ve �ok azmi�tim erkek arkada��m cinsel sexi i�kiden sonra siki pek kalkmiyor Kalksada en fazla 10 dk sonra eser kalm�yor odaya gittim esortmanlarimi giyip tekrar i�eri geldim Dekolte bir shirt ve dar bi esortman vardi altimda ��ime bilerek s�tyen giymedim o buyuk goguslerim tshirtumden firlayacak gibiydi hele o g���s ucum �yle bir g�z�k�yorduki sexsiligime dayanabilecek bir erkek yoktu. Sevgilimin erkek arkada�i televizyon izler gibi memelerimi izliyordu daha cok tahrik olmu�tum bende sevgilim farketmeden olabildi�ince memelerimi tshirtun ucundan egilirken g�steriyorum Saat ilerledik�e kafamiz daha g�zel oldu sevgilim s�zd� arkada��na kahve yapayimmi diye sordum Oda yapta i�elim dedi. Mutfa�a gittim fincan� bulamadim ve arkadasa seslendim �uan laptopun �arj� bitmek uzere yasadigim doyulmaz seximin devamini 2. k�s�m olarak ekleyecegim

Post a Comment

0 Comments