Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Erkek arkadasimin kankisine domaldim 2. kisim

Arkadasi mutfa�a �a��rdiktan sonra fincani buldu Ben ocagi ate�lemeye �al���rken arkamdan geldi arkadan bana sikini degdirdi ve elime fincani tutusturdu o sikini degdirdiginde amim resmen alevlendi y�z�m� ona d�nerek g�z g�ze geldik dudagima yapisti dilini bogazima kadar soktu bir an sevgilimi d���nerek onu ittirdim. Sonra sacimdan kavrayarak Sert bir �ekilde kalcalarimdan tutup opusmeye basladik Elim onun sertlesmis sikine y�neldi yarragini minciklamaya basladim Aklimda hala i�erde yatan sevgilimin bizi gorurmu ��phesi vardi I�eriye gittim sevgilimi uyandirip canimin acaip tekila istedi�ini s�yledim. Olan bitenden habersiz beni kirmayarak ya�murlu g�nde saat gecenin 2 si hazirlanip tekila aramaya gitti. ��ki sat���n�n saat 10 dan sonra yasak olmas� bize zaman kazand�rd� hemen sevgilimin arkadasinin kucagina atladim sevi�me Sahnesini kisa tutarak esortmanimi ��kard�m ve kucak dansi yapt�m. Oda �ok azmis g�z� d�nm��t�. Kendisine bana oral sex yaparmisin dedim Daha c�mlemi bitirmeden popomdan cektirerek amimi agzinin i�ine aldi �yle bir yaliyorduki amim sirilsiklam olmu�tu Agzina bo�aldim zevk sularim agzinin kenarindan akiyordu Bende onun sikini emdikten sonra beni saclarimdan tutup domaltti o pozisyondayken catara patara bir muddet amimi resmen de�ti. Anal sex severmisin diye sordu hi� yapmamistim ama okadar �ok azmistimki severim cevabini verdikten sonra haaart diye g�t�me soktu. G�t deligim basta cok acidi ama verdi�i zevk buna de�erdi. G�t deligimi sikerken bir yandan amimi parmakladi kapi zili �ald� apar topar topland�k ��nk� sevgilim gelmi�ti Hi� belli etmedik o geceden sonra birkez daha bulu�tuk. O hikayemide okumak isterseniz yorum yapin

Post a Comment

0 Comments