Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

O�lumun beni sikmesine izin verdim

Herkeze iyi g�nler dileyerek ba��mdan ge�en bu an�m� anlatmak istiyorum.�ncelikle bu olay� anlatma sebebim bu tip olaylar�n ger�ektende ya�anm�� oldugunu bilmenizi istememdir.Daha �ok uzatmadan Ben sibel 40 ya��nday�m bursada ya�amaktay�m.t�rl� ailevi sorunlardan dolay� e�imle ayr� oldugum i�in 17 ya��ndaki oglum murat ile ya��yorum.Ben hususi bir �irkette halkla ili�kiler m�d�r�y�m evlad�m ise lise son s�n�f �grencisi bu sene s�nava haz�rl�k yap�yor.Merak edenleriniz i�in kendimden k�saca bahsetmk istiyorum 1,76 boyndaym 62 klolu esmer bir bayan�m. Anlatcaklar�ma s�yle ba�lamak istiyorum oglum murat bu y�l s�nava �al��t��� i�in ona baz� yasaklamalar koymu�tum haliyle.Bunlar�n biriside evdeki adsl ba�lant�s�n� kapatt�rmamd�.sebebi ise �ok s�k �al��mas�n� istiyordum bir anne olarak.fakat internet benim i�im geregi a��r� laz�md� murat�nda �srarlar�na pes edip 1 ay �nce yine ba�latmak durumunda kalm��t�m.Her�ey yolunda giderken o�lum bir ka� defa uygunsuz sitelerde yakalad�m zaten interneti kestirmeminde en b�y�k sebebi bunlard�.dogal �ekilde g�rmezden geliyordum bu olaylar�.G�rmezden geldik�e daha �ok girmeye ba�lad�g�n� farkettim bir �eyler yapmam gerekti...


Bir g�n i�im geregi bilgisayara oturdum i�lerimi hallettikten sonra biraz bilgisayar� kurcalarken murat�n sohbet ge�mi�ini buldum... arkada�lar�yla yapt�g� g�r��meyi okudum. Arkada��yla ge�en hafta kendinden ya��a b�y�k birisiyle ili�kiye girdigini,�ok fazla g�zel oldugunu en yak�n zamanda tekrar yapmak i�in sab�rs�zl�g�n� s�yl�yordu.bunlar� okuduktan sonra �ok tedirgin oldum lakin murat a belli etmek istemiyordum.fakat her�ey bundan sonra ba�l�yormu� haberim yoktu.O g�nden sonra murat�n bana kar�� davran�� ve tav�rlar� �ok degi�ti daha samimi davran�larda bulunuyordu arkada��ym���m bunun gibi.giysi ve makyaj se�imime kar���p yorumlar yap�yordu �ok a��r� tedirgin olmaya ba�lam��t�m ve neler yapmam gerektigini d���n�p durdum bunu ona nas�l unutturabilirdim.Akl�ma enfazla fikir tatile ��kmak geldi hem oglumu yogun temposundan kurtarm�� olurdum birazc�kda olsa.ZAten s�nav�nada daha 2 hafta vard� murat � yan�ma �ag�r�p tatile ��kmak isteyip istemedigini sordum. Nerden ��kt� bu fikir deyince hi� belli etmeden bu y�l ikimizde �ok fazla yorulduk ikimizde bir tatili hakediyoruz bence dedim.Hakl�s�n anne diyerek kabul etti ve 1 haftal�g�na antalyaya gitmek i�in plan�m�z� yapt�k o gece.Bende meslek yerinden iznimi al�p o g�n�n gecesi �antalar�m�z� haz�rlay�p yola ��kacakt�k.i�imden d�zelicek her�ey diye hayaller kurup seviniyordum.Ve gece saat 11 otob�s�yle antalyaya dogru yola ��kt�k.Yakla��k 3 4 saat aras�nda tatil b�lgemize gelmi�tk hemen odam�za ��k�p du� al�p yatmak i�in sab�rs�zlan�yorduk ikimizde yol yorgunlugu vard� �zerimizde.Ve odam�za ��kt�k du�lar�m�z� al�p uyumaya karar verdik. Sabah uyand���mda saat erkendi hen�z bir du� al�p kahvalt� s�ylerim sonrada denize gireriz diye ufak bir plan yapt�m kendimce.Du�tan ��kt�m Bornoza sar�ld�m ve odama ge�tim �st�m� giyinip kahvalt� s�yledikten sonra murat� uy�rd�m.Kahvalt�m�z�da yapt�ktan sonra denize gitmek i�in haz�rlan murat dedim.Ben odama ge�ip bikinilerimi giydim ve denize gitmek i�in yola �kt�k.Cenk beni bikiniyle g�r�nce vucudumdan g�zlerini alamad�g�n� farkettim.fakat g�rmezden gelerek unutturmaya �al��t�rd�m nafile s�rekli v�cudumu inceliyordu neyse ki denize geldik ve hi� bir�ey s�ylemeden direkt denize atlad�m,hemen arkamdan murat ta atlad� birbirimize su at�p �akalar yap�yorduk,y�z�yorduk ak�ama kadar plajda eglendikten sonra odam�za ��kmaya karar verdik.�ok a��r� yorulmu�tuk ve ac�km��t�k Odam�za ��k�p �zerimizi degi�tirdikten sonra otelin lokantas�na yemek yemege gittik.Yemeklerimizide yedigimizde saat ak�am 9a geliyordu bugunluk bu kadar kafi diye d���nd�k ve odam�za ��k�p dinlenmeye karar verdik.Balkonda �ay i�ip biraz muhabbet ettikten sonra ben yat�yorum murat deyip odama ge�tim.�zerimi ��kart�p geceligimi giydikten sonra yatag�ma uzand�m ve uyudum.Sabah uy�g�mda yatag�m�n kar��s�nda murat�n ��r�l��plak beni seyredip aletini ok�ad�g�n� g�rd�m hemen toparland�m �ok olmu�tum adeta,g�zlerime inanam�yordum.Hi�bir�ey diyemiyordum muratta �ok olmu�tuki yaln�zca vucuduma bak�yordu.Yakla��k 1 2 dakika hi�bir�ey s�yleyemedik ikimizde yaln�zca bak���yorduk,tepki vermememden cesaret bularak ayaga kalkarak murat yan�nma sokuldu yava� yava�.Ben hi� bir�ey yapm�yordum donup kalm��t�m bundan f�rsat bulan murat yan�ma yakla�arak sa�lar�m� hafif�e ok�ayarak titrek bir sesle seni istiyorum dedi.bundan b�yle y�zde y�z �oktayd�m cevap dahi veremiyordum kar��mdaki oglumda olsa nihayetinde bir erkekti ve beni arzulamas�n�n verdigi heyecan beynimi ele ge�irmeye ba�l�yordu.�aresizlikle g�zlerine bak�yordum b�t�n erkekligiyle hala kar��mdayd�.Evet seni istiyorum dedi tekrar ..bense hi� cevap vermeden geceligimin ask�lar�n� omuzlar�mdan ��kart�p biraz dogruldum ve birden geceligim heyecan terleyen vucudumdan kay�verdi.Kar��s�nda ��r�l��plakt�m bundan sonra ve oglum erkegim olucakt� �ok di�er bir histi bu. aniden dudaklar�mdan �pmeye ba�lan�yor,ben tepki verip vermemekte karars�zd�m nas�l yap�yordum bunu oglumdu o benim.fakat bir yan da Kar��mda Beni isteyen bir erkek hislerime ma�lup d��t�m ve kar��l�k vermeye ba�lad�m.�p���yorduk deliler benzeri s�ms�k� sar�lm��t�m yaln�zca murat ise yava� yava� elini g�g�slerimi getirerek ok�amaya ba�lad� aniden elimi al�p ufakl�g�n�n �st�ne getirdi ya��na g�re �ok a��r� b�y�k degildi fakat kal�nd� ok�amaya ba�lad�m art�k onun olucakt�m heyecan�m iki kat daha artmaya ba�lam��t�.Diger elini �slanan kad�nl�g�ma getirdi ve yava� yava� ok�amaya ba�lan�yor ben kendimi bundan b�yle cenkin kollar�na b�rakm��t�m yaln�zca inliyordum..iniltilerim murat� ��ld�rtm��t� adeta birden kad�nl�g�m� iyice ay�r�p yalamaya ba�lanm��t�r s�m�r�yor gibiydi deliler bunun gibi yal�yordu bundan sonra s�rf girmesini bekliyordum kendimden ge�mi�tim ve yava� yava� kad�nl�g�m�n i�ine girdigini hissetmeye ba�lad�m ve az bir zaman sonra tam olarak kad�nl�g�m�n i�indeydi aleti �ok fazla h�zl�yd� can�m yan�yordu ama durmas�n�da istemiyordum ��ld�rm�� gibiydim uzun uzun girip ��kt�ktan sonra kad�nl�g�mdan ��kt�.arkadan istermisin dedi ben hi� bilmiyordum sadece bir ka� kez yapm�tm fakat o lahza kafa sallayarak istiyorum demi�tm.beni birden belimden kald�r�p kucag�na oturttu aleti ta� gibiydi dimdik ve a��r� din� g�r�n�yordu.Beni kald�r�p aletinin �zerine oturtmak i�in kal�alar�m� ay�rd� biraz ve yava� yava� oturmaya ba�lad�m can�m �ok yan�yordu yapam�cam dedim murat ise sadece sus i�areti yaparak aletinin tamam�n� birden bire sokunca ��gl�k att�m agz�m� kapat�p h�zl� h�zl� girmeye ba�lan�yor g�zlerim dolmu�tu agl�cak gibiydim yalvar�yordum ��kartmas� i�in ald�r�� etmeden devam ediyordu sonra birden ��kart�p inleyerek g�begme bo�altt� erkekligini.benimse can�m a��r� yan�yordu ve orgazmda olamam��t�m murat Ya ben ne yapt�m der demez g�g�s u�lar�m� emmeye ve kad�nl�g�m� h�zl� h�zl� ok�amaya ba�lad� haz ��gl�klar� at�yordum erkegimin kollar�nda ve fazla zaman ge�meden titreyerek bo�ald�m bende. 2 �� saat yatakta hi�bir �ey konu�madan yat�p dinlendikten sonra kalk�p du�lar�m�z� ald�k ve konu ile ilgili hi�bir �ey konu�madan bavullar�m�z� toplay�p ankaraya yola ��kt�k. Ankarada hi� bir �ey ya�anmam�� benzeri hayat�m�za devam ediyorduk.Aram�zda bir s�r olarak kal�cakt� sonsuza kadar.Herkeze te�ekk�r ederim. Sibel Han�m`�n bizimle hikayesini payla�t��� i�in biz te�ekk�r ederiz [Admin]

Post a Comment

0 Comments