Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Ayak �st� siktiler beni

Malatya da okuyorum .ismim melis ya��nda esmer mavi g�zl� bal�k etli bir k�z�m.etraf�m da bir s�r� erkek dola��rd� fakat kimseye y�z vermezdim ta ki cinsel ili�inin tad�na varana kadar..size ilk ve hayat�m� degi�tiren cinsel ili�kimi anlatmak istiyorum..Malatya da okuyanlar bilir �niversite otob�sleri ak�am be� s�ralar� t�kl�m t�kl�m olur.ya�ad���m olay 3 ekim g�n� oldu. gene 5 s�ralar�yd� dersten ��kt�m otob�s bekliyordum bi �ocu�un bak��lar� dikkatimi �ekti g�z� herzaman mini ete�imin alt�n da ki s�tun benzeri bacaklar�mdayd�.geni� omuzlu 1.90 boyalar�n da olan gen� benim de baya�� ilgimi �ekmi�ti ama her zaman ki bunun gibi sima vermiyordum neyse otob�s geldi herkes birbirine eze eze otob�se dolu�tu.biraz gittikten sonra her fren ve gaza dokundugun da �of�r arkam da bi sertlik hissediyordum ilk kez b�yle tahrik olmu�tum kendimi kontrol edemiyordum ve farkl� duygularla bende s�rt�nmeye ba�lad�m arkamda kim oldu�una bakam�yordum bile ve bi anda bi el hissettim kal�alar�m� s�kmaya ba�lanm��t�r ne yapaca��m� bilemiyordum ve ete�imden i�eri eli girdi g�t�m� parmakl�yordu ba��m d�n�yordu kendimden ge�iyordum kula��ma bir tanesi e�ildi ve bize gidelim mi dedi �ok olmu�tum ve kal�am� par�alarcas�na s�kmaya ba�lad� hay�r demek istiyordum lakin yapam�yordum ve daha sert s�karak yine sordu ba��rmamak i�in kendimi zor tuttum ve s�rf ba��m� sallad�m beni iyice ok�amaya devam etti lakin hala y�z�n� g�rmemi�tim hadi diye bir ses bekliyordum inmek i�in fakat i�im hala gitme diyordu fakat eli de�dik�e kal�alar�ma kendimi denetim edemiyordum ve in dedi indik koluma girdi ve h�zl� ad�mlarla y�r�yorduk ikimizde konu�muyorduk bi apartmana y�neldik ve girdik ev zemin kattayd� derhal kap�y� a�t� ve i�eri att� beni ve dudaklar�ma yap��t� tepki bile veremiyordum odaya do�ru y�r�d�k ve beni yata�a f�rlat�p �st�me atlad� deli gibi boynumu emiyordu ve g�mle�imin d��melerini h�zl�ca a��yordu s�tyenimi �ekti a�a�� ve g���slerime yap��t� s�m�r�yordu adeta inlemeye ba�lam��t�m dahi ve aya�a kalkt� pantolonunu ve boxer�n� indirdi h�zl�ca ve ilk defa bi cinsel organ g�rm�� oldum a�z�ma dayad� ka����m yoktu ald�m ve ba��m� ileri geri yap�yordu bi anda �ekti a�z�mdan ve g�be�imin �zerine oturdu g���slerimin aras�na t�k�rd� ellerimle birle�tirmemi istedi ve aras�na yerle�tirdi gidip gelmeye ba�land� g���slerimin i�inde �ok keyif al�yordum o kat� s�cac�k siki g���slerimi sikiyordu.ve seni sikme zaman� geldi orospum dedi i�im gitmi�ti g�zlerine bak�yordum gir i�ime dercesine ve indirdi alt�mda ki k�sac�k etegimi ve i� �ama��r�m� yalamaya ba�land� ve benim bitti�im and� kafas�n� bast�rmaya ba�lad�m k�vran�yordum inleyerek k�zl���m prensiplerim hepsinden ge�mi�tim s�rf o siki i�imde hissetmek istiyordum sok diye ba��rd�m ve am�ma bi �aplak atarak sus orospu dedi ve beni sonradan ismini ��rendi�im k�pek pozisyonuna getirmi�tir ve s�rtmeye ba�lanm��t�r �l�yordum karn�ma sanc�lar giriyordu ve bi anda k�kledi g�zlerim karard� ve hafiften bi inledi�imi hat�rl�yorum h�zl� h�zl� gidip geldik�e �l�yordum ve ��kard� a�z�ma getirmi�tir s�cak bi �ey hissettim a�z�mda lakin yad� yoktu o ise kendinden ge�mi�ti ve �ekti a�z�mdan yere t�k�rd�m korkmu�tum am�m s�zl�yordu yatakta kan� g�r�nce iyice korktum ve derhal �st�m� giyinmeye ba�lad�m dur felan demeye �al��t� lakin kat� ��kt�m ve derhal evden ��kt�m..yolda ya�ad���m zevki d���nerek y�r�yordm ve gece boyu o yak���kl� adam� hayal ettim..di�er sex maceralar�mla tekrar g�r��mek �zere kendinize ve sikinize iyi bak�n cici�ler .)

Post a Comment

0 Comments