Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Ata binmi� gibi sikinde z�plad�m

Selam panpi�ler ismim fethiye daha 18 ya��nda taptaze ��t� p�t� bi lolitay�m. Ya��ma g�re olduk�a dolgun kal�a ve memelere sahibim. Bu harika seksi ya�amam�n fizi�iminde etkisi var san�r�m. Annem babam abim ve ben istanbuldan eski�ehire ta��nm��t�k. Eski�ehire hayat�mda ilk defa gelmi�, hi�biryeri bilmiyor ve kimseyi tan�m�yordum. Sadece tan�d���m bir ki�i vard� oda abimin arkada� oldu�u kom�umuz kadir abiydi. Kadir abi �ok g�lery�zl� ve s�cakkanl� biriydi. Hemen hemen herg�n bizim eve gelir bizi e�lendirir, g�ld�r�rd�. Ona kar�� ba�ka duygular beslemeye ba�lad�m. Duygular�ma yenik d��erek kadir abinin zilini �ald�m.


Kap�y� a�t���nda "Kadir abi evde can�m �ok s�k�l�yor bana eski�ehiri tan�t�rm�s�n" diye konuya girdim. Kadir abinin cevab� tabiki fethiyecim nezamand�r s�yleyecektim ama pek vaktim olmuyordu ak�am ��kabiliriz dedi. �ok sevinmi�tim kendime engel olamad�m ve boynuna sar�larak te�ekk�r ettim :) onu tahrik etmeye, niyetimi belli etmeye �al���yordum. Neyse ak�am oldu d��ar� ��kt�k h�nerlerim i�e yaram�� olmal� ki her f�rsatta bana dokunuyor ve s�rt�n�yordu. Eski�ehir �ahin tepesi diye �ss�z bir yere gitmi�tik, �ehiri ku�bak��� g�r�yorduk, s�per bir manzaras� vard�. Sohbet s�ras�nda elimi baca��na koydum, �ok fazla vakit ge�memi�ti elimi biraz daha yukar� g�t�rd�m, elime sert bir�ey �arpt�. O an anlad�m kadir abi �oktaan bana �ad�r�n� kurmu�, o �ad�r�n i�indede inim inim inletmi�ti.

Biranda dudaklar�ma yap��t�, ��lg�nlar gibi �p���yor, bebek emzi�i gibi dudaklar�m� emiyordu. Kadir a�abeyin elleri benim �eftalime do�ru gitmeye ba�lad�, benimkide onun sikine bir yandan �p���yor bir yandan cinsel organlar�m�z� s�vazl�yorduk, ilerleyen saatlerde art�k ikimizde ��r�l��plakt�k. Bulundu�umuz yer bir tepeydi, birilerinin olmas�n� b�rak�n ev dahi yoktu. Hayat�mda en �ok yapmak istedi�im �eye do�ru y�neldim ve kadir a�abeyin sikini a�z�ma almaya ba�lad�m. Siki ne b�y�k ne k���k, tam istedi�im gibiydi bo�az�ma kadar al�yordum sikini, Art�k iyice seksin doruklar�na ��kmaya ba�lam��t�k. Bende senin am�n� yalamak istiyorum dedi kadir a�abey ama am�m k�ll� oldu�u i�in buna izin vermeyerek, g���slerimi yalamas�n� istedim. 5-10 dakika daha birbirimizi yala�arak ge�irdikten sonra am�m uyu�maya ba�lad�, art�k beni sike sike �ivilemesini istiyordum o parka. Kadir a�abey da��aklar�n� son kez a�z�ma dald�rd�ktan sonra �imenlere uzand�, ata biner gibi sikine bindim beni hoplata hoplata 1 saat boyunca k�rpecik am�mdan resmen sike sike �ivilemi�ti :) daha sonra g�t�me sokmaya �al��t� ama can�m �ok yanm��, bunada izin vermemi�tim. Ya�ad���m bu harika seksten sonra eve gider gitmez yat�p uyudum. Bu ya�anan harika sex ten sonra birdeha kadir a�abey bize gelmeyi kesmi�ti

Oteldeki �ocuk fena sikti hikayemizi okuman�z� tavsiye ederiz

Post a Comment

0 Comments