Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Oteldeki �ocuk fena sikti

Merhaba dostlar ad�m �irin 26 ya��ma yeni girdim 1.70 boy 56 kiloyum. �zel bir sekt�rde sat�� dan��manl��� yap�yorum. 2010 senesinde evlendim bir tanede �ocu�um var. E�imi �ok seviyorum bir dedi�imi iki etmiyor lakin evlenmeden �nceki sex potansiyelini kaybetti eskisi kadar beni becermiyor, can�m sex istedi�inde t�rl� t�rl� bahanelerle benden ka��yordu. �al��t���m firmadan dolay� ayda 10 defa ba�ka �ehirlere yolculuk yap�yordum 


Gene il d���na gitmem gerekti�ini s�ylediler, istikamet marmaristi. Eve gidip k���k bir �antaya ihtiyac�m olan e�yalar� koydum. �irketin bana tahsis etmi� oldu�u linea arac�mla yola koyuldum. Uzun ve s�k�c� bir yolculuktan sonra firman�n rezervasyon yapt�rm�� oldu�u marmaris resort adl� otelin otopark�na arac�m� koyduktan sonra odama ��k�p so�uk bir suyla du� ald�m. G�zel bir elbise giydikten sonra otelin restraunt b�l�m�ne ��kt�m. A��k b�feden yemeklerimi se�tim, bo� buldu�um bir masaya oturdum. Yeme�imi yerken bak�ml� ve yak���kl� bir adam g�z�me �arpt�, oturacak yer ar�yordu ama okadar �ok kalabal�kt�ki sadece benim masam bo�tu. Biraz etraf�na bak�nd�ktan sonra bana do�ru gelmeye ba�lad�, oturabilir miyim diye sordu buyrun dedim. Afiyet olsun ismim ferhat dedi bende �irin deyip sohbet etmeye ba�lad�k. Yemeklerimizi bitirdik ve biz hala sohbet ediyoruz birbirimize �ok �s�nd�k. Parma��ndaki y�z�k dikkatimi �ekti hi� belli etmeden evlimisin diye sordum. Ba�ta parma��n� saklamaya �al��t� ama saklamana gerek yok bende evliyim dedim Biraz daha sohbet ettikten sonra saat baya ge� olmu�tu uykunuz yoksa benim odaya ge�elim i�kilerimizi al�p dedi ilk ba�ta nediyece�imi bilemedim, kocam akl�ma geldi teklifini kabul etmek istemiyordum ama i�imde bitmek t�kenmeyen bir sex arzusu vard�. 

Biraz d���nd�kten sonra peki ge�elim dedim. i�kimizide al�p hi� unutmuyorum 1020 nolu odaya ge�tik, i�eri ad�m�m�z� atar atmaz elimdeki i�kiyi ald�, k�rm�z� rujlu dudaklar�mdan �pmeye ba�lad�. Kendimi ona teslim ettim biryandan �p�yor biryandan elbisemi ��kard� bende onu soymaya ba�lad�m beni kuca��na ald��� gibi yata��n �zerine resmen u�tuk boynumdam yalamaya ba�layarak g���slerime kadar indi, resmen memelerimi vakumluyordu a�z�yla bir yandan am�m� ok�uyordu sulanmaya ba�lad�ktan sonra orta parma��n� i�ime soktu. Epeydir kad�nl���m� bukadar hissetmemi�tim. Yava� yava� g���slerimden inerek arkas�nda �slak bir iz b�rakarak am�ma do�ru ilerledi, dili am�ma geldi�inde i�im c�z etti, ba�ta kenarlar�n� yalayarak beni azd�rmaya �al��t�. Kafas�ndan tuttu�um gibi am�ma yap��t�rd�m, dilini i�eriye do�ru soktu ve kafas�ndan tutarak iyice i�ine do�ru sokturdum. Orgazm olmaya ba�lad�m nefes almas�na izin verdikten sonra boxer�n� ��kard�, olduk�a sertlemi�, iri, damarl� sikini a�z�ma soktu ve a�z�m� sikmeye ba�lad� h�zl�ca git gel yap�yor a�z�m�n i�inde, Art�k beni sikmesini istiyor am�m ate� gibi yan�yordu. Pembe u�lu sikini kavrad���m gibi sulanm�� amc���ma soktum bir m�ddet yatarak siktikten sonra �zerine ��k�p ata binmi� gibi yarra��nda hoplad�m. ��lg�nlar gibi siki�iyorduk. Belimi b�kt� g�t�m� d��ar�ya do�ru ��kartt�, kal�amdan kavray�p ilk ba� am�mdan sonra g�t�mden �ok fena sikmeye ba�lad� bi 10 dakika sonra art�k sikini ��kar�p s�rt�ma bo�ald�. 3 y�ll�k azg�nl���m� �zerimden atm��t�m ertesi g�n otelden ��k�� yapmadan birkez daha siki�tik.

Okuldaki lezbiyen arkada�lar�mla grup sex hikayesini okuman�z� tavsiye ederiz

Post a Comment

2 Comments