Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Liseli gamzeyi iliklerine kadar bo�altt�m

Merhaba ad� duyulmu� bir sirketin teknik servisli�ini yap�yorum. Ald�klar� �r�n�n bak�m� yapmak i�in istanbul ni�anta��na yola ��kt�m, verilen adrese vard�m ve kar��ma en fazla 18 ya�lar�nda �zerinde seksi mavi pijama, hele o kavun gibi g���slerinden g�zlerimi alamam��t�m. Erken geldiniz evde kimse yok ama yard�mc� olmaya �al���r�m dedi.


Ar�zal� �r�n �ama��r makinas��yd�, bak�m�n� ve kontrolunu yap�p ona g�re i�lem yap�cakt�m. Biraz beklersen ben makinan�n i�ini bo�altay�m dedi peki dedim! Kapinin �n�nde bekliyorum, bir e�ildi ye�il k�lotu g�z�k�yordu. Makinay� bo�altmaya bir ba�lad� k�rm�z� tanga, g-string i� �ama��r�, pembe s�tyen ve birbirinden fantezili i� �ama��rlar�, o �ama��rlar�n k�z�n �zerindeyken hayal ettim ettik�e sikim kalk�yordu. K�z bana bir�ey soracakken bir an duraksad� kalkm�� sikimi g�stererek bu ne hal bukadar abazam�s�n dedi ve g�lmeye ba�lad�. 

Hafif bir g�l�msemeyle �z�r dilerim han�mefendi ama okadar �ok g�zel v�cudun varki seni arzulamamak i�in gay olmam laz�m diye cevap verdim. Biraz daha yakla�arak elini pantolonumdan i�eri dald�rd� ve h�mmm fena de�ilmi� dedi. �p��meye ba�lad�k k�z�n pijamalarini ��kard�m, tam o ye�il k�lotunu ��karacakt�m ki, a�z�nla ��karman� istiyorum hanzo gibi ha��rt diye sikecekmisin diyerek azarlad�. Bu iste�ini b�y�k bir zevk ile yerine getirirken di�lerimi amc���na ge�irdim zevk ile ac�n�n kar���m�yla bir ahhh �ektikten sonra beni yatak odas�na g�t�rd�. Alev alev yan�yordu beni yata�a ittirdi o m�kemmel kukusunu dudaklar�mda gezdirmeye ba�lad�. �lk ba� beni dilinle bo�altmazsan sana am�m� siktirmem dedi. Ba�lad�m o mis kokulu amc���n� a�z�mla sikmeye, hatun a�z�ma �yle bir bo�ald� ki a�z�m�n kenarlar�ndan beyaz s�v�lar ak�yordu. Zevkten konu�amayacak bir vaziyetteyken ��kard�m sikimi soku�turu verdim a�z�na, ilk ba�ta korkmu� ama al��t�ktan sonra morartas�ya kadar emdi sikimi. Ondan sonra ba�lad�m bunu kuca��ma al�p �at�r �at�r sikmeye. Dayanamay�p spermlerimi sald�m am�n�n derinliklerine ve evden ayr�lmadan �nce ad�n�n gamze oldu�unu ��rendim. Birdeha g�r��medik ama in�allah hamile kal�rda o hatunu evime kar�m olarak getirir, Siki�mekten ��ld�rt�rd�m.

Ata binmi� gibi sikinde z�plad�m sex hikayesini okuman�z� tavsiye ederiz

Post a Comment

0 Comments