Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

ڈرائیور نے ٹین ایج مالکن چودی

میں ایک  ڈرائیور ہوں کئی سال سے گاڑی چلا کے روزی روٹی کما رہا ہوں میں زیادہ تر گھریلو گاڑی ہی چلاتا ہوں اور فیملی کے لیے ڈرائیونگ کرتا ہوں مجھے اس نوکری کی بنا پہ کئی بار مختلف ٹائپ کی بیگمات اور ان کی لڑکیوں کو چودنے کا موقع ملا ہے میں اس اعتبار سے خوش قسمت ڈرائیور ہوںمیں اپنے باس کی لڑکی کے ساتھ کئی بار گھٹیا حرکت اشارے کر چکا ہوں ہمارا مذاق بھی چلتا رہتا ہے ہم کافی فری ہیں  انکا میرا ہر طرح کا مذاق ہے  وہ گرم لڑکی ہے اور سیکس کی شوقین میں نے جب سے اس کو بلیو فلمیں لا کر دینا شروع کی ہیں تب سے اس  کو کبھی میں باتوں باتوں میں اس کیابھری ابھری  گانڈ پر بھی ہاتھ رکھ لیتا ہوں اور کبھی وہ بھی مجھ کو گانڈ پر ہاتھ لگاتی ہے
ایک دن انکے گھر پر پارٹی تھی میں بھی موجود تھا وہاں پر اس دن وہ بہت خوبصورت لگ رہی تھی میں نے اس کو کہا کہ آج تم بہت خوبصورت لگ رہی ہو تو اس نے مجھ کو کہا تم بھی کچھ کم نہیں لگ رہے ہو  ڈرائیور لگ ہی نہیں رہے ہوپھر میں اپنے دوستوں میں چلا گیا  دوست مراد دوسرے ملازمین  کے پاس اور جب پارٹی ختم ہو گئی تو میں اس کے کمرے میں گیا وہ بھی اپنے کمرے میں ہی تھی  اس کا الگ کمرہ تھامیں اس کے ساتھ جا کر بیٹھا اور ہم باتیں کرنے لگے  سب تھکے ہوئے تھے اور سو چکے تھےتھوڑی دیر کے بعد میں نے اس کو چائے  پلانے کی آفر کی تو کہنے لگی  چلو کیا یاد کرو گےتو اس نے مجھ کو کہا تم بیٹھو میں ابھی بنا کر لاتی ہوں جب وہ چلی گئی تو میں نے اس کا کمپیوٹر آن کیا وہاں تو بلیو فلموں کا بہت ریکارڈ تھا
میں اتنا مصروف تھا کہ مجھ کو پتا بھی نہ لگا کہ کب وہ سیکسی گرم لڑکی میرے پیچھے آکر کھڑی ہو گئی اس کے ہاتھ میں چائے کا کپ بھی تھا میں اور میں جیسے ہی پیچھے مڑا تو اس سے ٹکرا گیا ساری چائے اس کے اوپر ہی گر گئی میں نے جلدی سے اسکا ہاتھ پکڑا اور اس کو باتھ روم میں لے کر گیا اور اس کو شاور کے نیچے کھڑا کر کے شاور چلا دیا اور اس کو صاف کرنے لگا میں نے اس س پوچھا جلن تو نہیں ہو رہی ہے اسکے گیلے کپڑوں کے نیچے اس کے سفید رنگ کے  ممے کالے بریزیئر میں بہت خوبصورت لگ رہے تھے
اس کا چدائی کا فل موڈ بن چکا تھا میں محسوس کر چکا تھا پھر میں نے اس کو کپڑے اتارنے کو کہا جب اس نے کپڑے اتارے تو میں اس کو دیکھ کر دیوانہ ہونے لگا اس کا گیلا جسم بہت قیامت کا لگ رہا تھا  وہ خاموش  کھڑی جیسے منتظر تھی کسی بات کی میں بھی اس کے ساتھ گیلا ہو گیا تھااس نے مجھ کو کہا تم بھی گیلے ہو گئے ہو کپڑے اتار دو اپنے میں نے بھی اپنے کپڑے اس سے سیکس کرنےکے لیئے اس کے سامنے کپڑے اتارے
اور اس کے جسم پر ہاتھ پھیرنے لگا پھر میں نے اس کی جوانی کو پکڑا اور اس کو اپنے قریب کر لیا  ہم غیر محسوس طریقے سے ایک  دوسرے کی جانب بڑھ رہے تھےہم دونوں کا جسم ایک دوسرے سے جڑ گیا تھا میں نے اس کو اس کے بھرے بھرے ہونٹوں پر کِس کی وہ بھی مجھ کو کِس کرنے لگی اور پھر اس نے میرا انڈر ویئر بھی اتار دیا اور پھر میرے لنڈ کو اپنے ہاتھوں میں لے کر دبانے لگی  میں اس وقت اپنے آپ کو ڈرائیور کی بجائے پرنس سمجھ رہا تھا
اور میرے ہونٹوں کو بھی کسنگ کرنے میں بھی پھر اس کا بریزیئر اور انڈر ویئر اتارا اور اس کےکنوارے کنوارے مموں  کو دبانے لگا کچھ دیر تک ہم باتھ روم میں ہی کسنگ کرتے رہے اور ایک دوسرے کو دباتے رہے پھر ہم باہر نکلے اور صوفے پر لیٹے پھر میں نے اس کی ٹانگیں اٹھائیں اور اپنے کندھے پر رکھ کر اس کی چوت کو چاٹنے لگااسکی سسکیاں لینے والی ادا ایک گھریلو لڑکی  کی طرح تھی پندرہ  منٹ تک اس کی گھریلو چوت کو چاٹنے کے بعد میں نے اپنے لنڈ کو اس کی چوت پر رکھا
اور ایک زور سے جھٹکا مار دیا میرا لنڈ پورا اسکی چوت میں چلا گیا  میں حیران ہوا کی وہ چیخی نہیں مطلب کوئی پہلے ہی اس کی پھدی لے چکا تھا یا فنگرنگ کرتی رہی ہو گی پھر میں اسکے اوپر ہوکر اور اس کو لوٹنے کے ساتھ تھوڑی دیر بعد میں اٹھا اور اپنے لنڈ کو آہستہ آہستہ آگے پیچھے کرنے لگا اور اسکےمموں  کو بھی دبانے لگا پھر میں نے اپنی رفتار بڑھائی اور تیز اور تیز اس کو چودنے لگا اسکے  ممےتھپ تھپ ہلنے لگے وہ کہنے لگی آج سے تم ڈرائیور ہوگے دوسروں کے لیے میرا تو شہزادہ ہے دس منٹ تک اس چکنی کو چودنے کے بعد مجھ کو لگا جیسے کہ اس  کی  منی نکلنے والی ہو  اور تیز چودتا رہا وہ فارغ ہو چکی تھی تب میں نے اسکے مموں میں لن پھنسا کے چودنا شروع کر دیااور اگلے ہی لمحے میرے لن نے اس کے ممے گیلے  کر دیئے
دوستوں کہنے کو تو میں ڈرائیور تھا لیکن سچ میں اس نے میرا اپنے دوستوں کی طرح خیال رکھا اور خوش کرتی رہی میں اس کا شہزادہ ہی تھا میں نے کئی بار راتوں کو اس کے کمرے میں جا کے اس کی ٹائیٹ پھدی  ماری اور اس کی چوت کے اندر کبھی فارغ نہیں کیا تاکہ وہ ماں نا بن سکے ہر بار اس کے مموں پہ ہی منی گراتا رہا اور وہ میرے ساتھ ایک بیوی کی طرح وقت گزارتی رہی لیکن امیر اور غڑیب کا ہمیشہ فرقت رہا ہے شادی اس نے اپنے ہم پلہ سے ہی کی کوئی بات نہیں ہمارا کیا ہے ہم تو مفت میں جو مل جائے چود لیتے ہیں

Post a Comment

1 Comments

  1. Name : Raza.
    Very fair color.
    Age: 30 / City ..... Lahore...Pakistan.
    About.
    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.
    Only Home service with in (Lahore) by professional body massagers.
    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).
    If you want to take this service please message me at any time. It's 12 hour Day Time service.
    Call Mee Only Female.........
    Phone Whatsapp #( Zero334 - Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    ReplyDelete