Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

کنواری چودی

میں نے پہلی بار جب کسی کو چودا تھا تب مجھے علم ہی نہیں تھا کہ کنواری چوت بھی کوئی چیز ہوتی ہے مٰں بس یہ ہی سمجھتا تھا کہ چوت اس طرح ہی ہوتی ہے بس اندر سے گرم گرم اور جب دل کرے چود لی جائے لیکن اس کا بہت بعد میں علم ہوا تھا کہ  کنواری چوت کا اپنا ہی مزہ ہوتا ہے
جب میں نے پہلی چدائی لگائی تو اس وقت میری عمر انیس سال تھی اور میں گیارہویں جماعت کا سٹوڈنٹ تھا اور  اور ہمارے محلے کی ایک آنٹی ہوا کرتی تھی جس کو ہم مذاق سے چالو آنٹی کہتے تھے  اور اس کے ساتھ ہماری  سیٹنگ ہوئی تھی
مجھے اس آنٹی نما موٹی لڑجکی نے خود ہی گھر بلوایا تھا  کہ مجھ تم سے کام ہے اور بازار کے کام کروانے لگی  تو اس دوران اس نے مجھے سیکس سکھانا شروع کر دیا تھا اور بات بات پہ ہنستی تھی اور مجھے اس نے جان بوجھ کے بڑے بڑے ممے دکھانے شروع کر دیئے تھے میں نیا نیا جوان ہوا تھا ان حرکتوں کو اچھی طرح نہیں سمجھ  سکتا تھا
اس کے بڑے بڑے ممے مجھے اچھے تو لگتے تھے لیکن میری ہمت نہیں ہوتی تھی کہ اس کو چھو لوں یا ان کو منہ میں لیکرچوپا ھی لگانے کا سوچ سکوں  مجھے سچ میں یہ زیادہ علم نہیں ہوا تھا کہ کسی عورت کے ممے چوسے بھی جاتے ہیں میں سمجھتا تھا کہ یہ صرف دودھ پلانے کے کام ہی آتے ہیں
ایک بار اس نے مجھے رات کو گھر بلایا تھا سردی کے دن تھے اور مجھے اس نے دودھ جلیبی کا بڑا پیالہ پینے کو دیا اس وقت وہ گھر میں اکیلی تھی اس کی جوان بیٹی اپنی خالہ کے گھر گئی ہوئی تھی شوہر دوسرے شہر ہوا کرتا تھا اور تب اس نے مجھے کمرے مٰں لے جا کے پیار کرنا شروع کر دیا تھا
اور اپنی شلوار بھی اس نے اتار لی تھی اور مجھے ساتھ لٹا لیا تھا اسکی بالوں والی پھدی تھی میں نے جب لن اندر کیا تو اندر گم ہی ہو گیا تھا لن اتنا بھی چھوٹا نہٰں تھا لیکن پھدی بہت کھلی تھی فارغ ہونے کا بہت مزہ ملا تھا پھر ایک دن اس کی جوان کنواری بیٹی کو چودنے کا مجھے موقع ملا تو علم ہوا کہ یہ چوت ہوتی ہے جس کو چودنے کو مرد ترستے رہتے ہیں
میں تو آنٹی ہی چود کے سب کچھ سمجھ بیٹھا ہوں تب اس فرق نے مجھے ٹین کنواری لڑکیاں چودنے کی طرف راغب کیا تھا  اور اب مجھے کوئی آنٹی اچھی نہیں لگتی تھی میرا دھیان بس ان ٹین لڑکیوں ک طرف ہی رہتا تھا اور اب ان کی جوانی کی گرمی دور کرنا ہی میرا مقصد بن چکا تھا
پاکستانی ٹینز کئی ایک کو چود چکا ہوں لیکن ان کا نشہ ایسا ہے جس کو لگ جائے وہ چاہے بھی تو نہیں چھوڑ سکتا  اب میرا اس طرح کی لرکی کو چود کے ہی سکون ملتا ہے بڑی پھدی اوتنگ چھوٹے سائز کی پھدی کو چودنے میں بڑا مختلف مزہ ملتا ہے اور یہ جو لوگ کہتے ہیں کہ ہر پھدی میں مزہ ہوتا ہے یہ بات سو فیصد درست نہیں ہے تنگ پھدی جس نے ایک بار لی ہے وہ خود بتا سکتا ہے کہ اس میں کتنا فرق تھا اور بڑی پھدی میں کیا مسئلہ تھا پاکستانی ٹینز کی پھدی عام طور پر تنگ ہوتی ہے اور لنڈ اس میں پھنس کر جاتا ہے
میں کہ رہا تھا کہ میں نے کئی ایک پاکستانی ٹینز کی تنگ پھدی لی ہے لیکن مجھے ان ٹینز میں سے بھی سب سے زیادہ مزہ اس میں ملا تھا جس کی میں نے پہلی دفعہ چودائی کی تھی اس کی پھدی کا سوراخ میں نے کھولا تھا ورجن چوت تھی اس کی اور اس کا کافی خون بھی نکلا تھا حلال کی ہوئی مرغی کی طرح تڑپتی رہی تھی وہ کافی دیر اور میری انا کو سکون ملتا رہا میں نے اس کی پھدی کھولتے ہوئے بڑی دیر لگائی تھی تاکہ اس کو درد نہ ہو لیکن پہلی دفعہ درد تو ہوتا ہے
پہلے میں نے اسے کہا میرے لنڈ کو اپنے ہاتھ میں پکڑو وہ اتنی سی بات پر بھی شرماتی تھی پھر میں نے اس کی کچھ شرم دور کی اور دھیرے دھیرے وہ میرے لنڈ کو چوسنے پر آمادہ ہوئی اور چوسنے کے دوران شرماتی تھی اور کہنے لگی لائٹ بند کر دو تب میں نے جواب دیا جان یہ میری زندگی کا خوبصورت ترین لمحہ ہے اس کو میں اندھیرے کی نظر نہیں کر سکتا تم کو آج اسی روشنی میں اپنی ورجن چوت کے مزے مجھے دینے ہو نگے اور اس پاکستانی ٹینز نے کہا جیسے تماری مرضی
میں نے اس کے درمیانے سائز کے بوبز چوسنے شروع کر دیے وہ پھر شرمائے اور کہے مجھے گد گدی ہوتی ہے اس طرح نہ کرو اور میں نے کہا ابھی گدگدی دور ہو جائے گی اور تم کو ایسا مزہ ملے گا جو اس سے پہلے تم کو نہیں ملا ہے اور میں نے کام جاری رکھا چند منٹ بعد میں نے پوچھا سناؤ کیسا لگ رہا ہے کہنے لگی بہت اچھا تب مجھے اس پاکستانی ٹینز پر بڑا پیار آیا اور دل کرے ساری رات یونہی ہوتا رہے اور یہ رات کبھی ختم نہ ہو اور کافی دیر تک پاکستانی ٹینز کے ساتھ سکس کرتا رہا
پھر میں نے اسکی ورجن چوت پر لنڈ رگڑنا شروع کیا اور ایک انگلی تھوڑی سی چوت کے اندر ڈالی اس کو درد محسوس ہوا میں نے کافی دیر تک اس کی چوت کو لمس دیا تاکہ اسکی چوت میں جب لنڈ جائے تو کم سے کم درد ہو اور پھر آخر کب تک میں نے لنڈ چوت کے عین اوپر رکھا اور اس کو باتوں میں لگا دیا اور یکدم لنڈ اندر ڈال دیا اسکی درد سے چیخ نکلی اور وہ دوہری ہو گئی میں وہیں رک گیا اور لنڈ کی حرکت بند کر دی اور اس کے بعد جب لنڈ باہر نکالا تو اس پر خون ہی خون تھا پاکستا نی ٹینز نے کمال محبت سے چودائی۔

Post a Comment

1 Comments

  1. Name : Raza.
    Very fair color.
    Age: 30 / City ..... Lahore...Pakistan.
    About.
    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.
    Only Home service with in (Lahore) by professional body massagers.
    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).
    If you want to take this service please message me at any time. It's 12 hour Day Time service.
    Call Mee Only Female.........
    Phone Whatsapp #( Zero334 - Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    ReplyDelete