Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Kasiyer selenin tayt�n�n am b�lgesini y�rt�p siktim

Selen 22 ya��nda benle ayn� yerde �al��an k�sa boylu dolgun g���sl� bi kad�nd� ikimizde kfc de kasiyerdik. Selenin giydi�i kfc ti��rt�nden resmen memeleri patlayacakm�� gibi s�k�yordu her g�rd���mde sikim kalk�yordu birg�n d�kkan� biz kapatacakt�k mesaiye kalm��t�k selen yine dapdar ti��rt� ve iri memeleriyle kasiyerlik yap�yordu saat 11 30 oldu ne muster� var ne b�sey kasalar� kapatt�k mallar� yerine koymak �c�n �cer� g�tt�k selen yere d��en po�et i�in domald� an o and�r acayip azd�m ve selenin �st�ne y�r�d�m yap��t�m dudaklar�na ba�ta kar�� koydu emrah nap�yorsun diye ama sonra bunu tutup i��i lavabosuna soktu�umda oda istekli hale gelmi�ti selenin minik amc���n� sikmek i�in sab�rs�zlan�yordum tuttum bunun tayt�n�n tam am�n�n oldu�u yeri y�rtt�m indirdim pantolonumu zorla saksoya ald�m ama seve seve emiyordu sikimi demir gibi yapmay� ba�ard� ��kard�m bunun ti��rt�n� tam tahmin etti�im gibi s�dyen falan giymemi�ti g���slerini elimle tutarak yalamaya ba�lad�m ve bunu kald�r�p lavabonun fayans�na koydum yalad�m parma��m� ve soktum amc���na tak�r tak�r parmakl�yordum amc���n� acayip kudurdu sok art�k emrah dedi benim mal� yava� yava� a��r a��r k�kledim selenin amc��a deliler gibi inliyordu kimsede duymuyordu bizi d�kkan kapal�yd� ve biz siki�iyorduk bunu sikerken g���slerine tokat at�yordum �ok fena azd�r�yordu beni sikerken sallanan g���sleri sonra sikerken hemde yalamaya ba�lad�m �ok h�zland�m dayanamad�m g�c�m bomba gibiydi 5 dakika �at�r �at�r siktim onu o pozisyonda en sonunda ��kard�m mal� i�inden tam am�n�n k�llar�n�n oldu�u yere deli gibi bo�ald�m selenle �uan sevgiliyiz haftada 1 yada 2 kendi ya�ad���m evde onu sikiyorum hikayemi yay�nlad���n�z i�in sekssexhikayeleri sitesine te�ekk�r ederim.


sizinde sex hikayeleriniz varsa sikishikayeleri@hotmail.com a g�nderin.

Post a Comment

0 Comments