Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

G�l�aha beden dersinde sakso �ekmi�tim

Merhaba sex hikayeleri okuyucular� ben ekrem size lise sonda s�ra arkada��m g�l�aha nas�l sakso �ektirdi�imi anlataca��m. G�l�ah okulun en ka�ar k�z�yd� okulda en az 8 9 ki�i sikmi�ti ama bomba gibi bir g�t� vard� s�rekli kilotlu �orab� giyer g�t�n� k�v�rta k�v�rta y�r�rd� g�l�ah birg�n biz beden dersi i�in s�n�fta k�yafetlerimizi de�i�tirirken aniden i�eri girdi g�l�ah t�m erkekler aras�nda bi beni g�rd� orda ��plakt�m ve kar�n kaslar�m ho�una gitti �ok iyi s�zd� beni ard�ndan d�nd� ve gitti. Beden dersi ba�lad� herkes futbol ma�� oynuyordu ben en sonunda b�rakt�m ve s�n�fa ��kt�m g�l�ahta benim ��kt���m� g�rd� arkamdan geldi. En arkaya ge�tim koydum kafam� m�zik dinliyorum g�l�ah geldi ekrem ��kt���n biri varm� dedi yok dedim senin varm� dedim yok dedi asl�nda ben senden ho�lan�yorum dedi istersen deneyebiliriz dedim. o an g�l�ah ka�ar�yla ��k�yo oldum dakikas�nda �p��meye ba�lad�k ve s�n�f bombo�ken �ans�m� denemek istedim �ortumu indirdim baks�r�n aras�ndan yarra�� ��kartt�m g�l�ah hemen e�ildi ve k�ll� yarra��m� a�z�na ald� nas�l emiyor nas�l emiyor g�rmeniz laz�m 5 dakika h�zl� h�zl� emdi yarra��m� en sonunda s�ran�n alt�na bo�ald�m ve devam�n� istedim g�l�ah s�dyenin kenarlar�ndan iki memesinide d��ar�ya att� bembeyaz ergenlik memelerini deli gibi yal�yordum kilotlu �orab�n�n alt�ndan am�n� parmaklamaya ba�lad�m onuda deli gibi zevke getirdim. Bundan 1 hafta sonra onun i�in taksimde ev tuttum 100 liraya 1 saatli�ine bo�altt�rd�m evi ve g�l�ah� orda g�mb�r g�mb�r siktim.


 sizinde siki� hikayeniz mi var ?

sikishikayeleri@hotmail.com a g�nderin yay�nlayal�m.

Post a Comment

0 Comments