Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Patronun seksi mini etekli k�z�

i�yerim, devaml� olarak ki�ilerin gelip gitti�i bilhassa patronumun g�zel k�z�n�n nerdeyse her 20 dakikada 1 u�rad��� bir �al��ma ortam�. Bu y�zden ki�ilerle devaml� diyalog halindeyiz. Neyse beni ilgilendiren �al��ma �artlar� veya �al��ma ortam� de�il. beni ilgilendiren bir tek harika bir�ey vard� her g�n okul ��k���nda i�yerine u�rayan mini mini ete�i ve sexy tav�rlar� ile beni benden alan patronumun g�zel k�z�. Bu tav�rlar�ndan patronun kendiside olduk�a rahats�z olsa da, k�z�na hi� bir �ekilde s�z ge�iremiyor orospu gibi ortal�kta dolan�yor.



G�nlerden cumartesi herzamanki gibi durmadan �al���rken patronun k�z� girdi i�eriye. Bu sefer beni farketmi� olmal�ki babas�n�n odas�na gitmek veya i�eride o g�zel mini ete�iyle bak��lar� �zerine toplamak yerine masama gelerek elimden tutup avucumun i�ine not  yaz�lm�� bir ka��t b�rakt� ve h�zl�ca babas�n�n odas�na gitti. O an ne diyece�imi bile bilememi�tim hemen ka��d� a�t�m "bugun sana s�prizim var serkan bey" yaz�yordu hemen tela�a kap�lm��t�m babas�na g�zleriyle beni s�z�yor, beni rahats�z ediyor gibi �eyler s�ylece�ini d���nd�m  me�ersem k�z bak��lar�mdan �ok tahrik olmu� olmaliki babas�ndan markete gidece�ini ve benimde ona ta��mada yard�mc� olmas�n� istemi� patronun odas�ndan ��k�p bunu s�yleyince i�imden bir ohhh �ektim, i�imden acaba o mini ete�in alt�nda beni neler bekliyor heyacan�na kap�ld�m. uzatmadan d��ar� ��kt�k biraz turlad�k ve g�zlerimin i�ine bakarak beni g�zetledi�ini �ok iyi biliyorum beni bulutlar�n �zerine ��kar�cakm�s�n diyerek i�imdeki b�t�n buzlar� eritmi�ti. Eve g�t�remezdim ��nk� evde k�z karde��m vard�. 5 dakika f�rsat�n� bulup uzakla�t�m google`dan g�nl�k kiralik ev ilanlar�na bakt�m ama karizmam�n �izilece�ini d���nerek bekar evi olan arkada��m kamili arad�m sa�olsun evin anahtarlar�n� paspas�n alt�na b�rakaca��n� 10 dakikaya kadar ��kaca��n� s�yledi. Akl�ma hemen binbir t�rl� sex pozisyonlar� getirdim onu okadar �ok arzuluyordumki b�t�n fantezileri uygulamak istiyordum. hatunu direk kamilin evine do�ru yola koyulduk, yolda sanki sikim pantolonumdan f�rlayacak gibi kalkm��t� neyseki �ok az bir yolumuz kalm��t� eve girer girmez beni koltu�a ittirerek  ve daha fazla zaman kaybetmeyelim nedersin, hemen siki�elim ate�imi s�nd�r hadi der demez o ete�ini h�zl�ca ��kartt�m alt�nda k�rm�z� bir tanga vard� di�lerimle o tangas�n�da ��kartt�m .

okadar �ok azm��t�ki fahi�e gibi davran�yordu. Kuca��ma alarak evin her metrekaresinde sikerek dola�t�rd�m. oturma odas�nda ba�lad�k salon, banyo derken evin b�y�k teras�nda am�n� dillerken bulduk birbirimizi. saatlerce siktikten sonra du�a girdik son postay�da orada koydum ve marketten bir ka� �v�r z�v�r meyve sebze alarak babas�na g�t�rd�m. bundan sonraki g�nlerdede t�rl� t�rl� bahanelerle patronu ayakta uyutarak k�z�n� paso siktim

18 ya��nda k�zl�k zar�n� bozduran k�z�n �yk�s�n� okuman�z� tavsiye ederiz

Post a Comment

0 Comments