Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Doyumsuz bir k�z�m

Merhaba adim serpil 24 yasindayim 7 y�ll�k bir ili�kim var ama 7 yil boyunca durmak bilmez icimde acayip bir azginlik var sevgilimi �ok sevmeme ra�men ba�ka erkeklerle birlikte oluyorum bunu sevgilimde biliyor beni �ok sevdi�i i�in sesini cikarmiyor ba��mdan ge�en bir sex animi sizinle payla�mak istiyorum sevgilim ile birg�n eskisehir K�z�lc�kl� caddesinde �arap evine �arap i�meye gittik oturduk biraz sohbet falan filan derken ilerleyen saatlerde �n masamiza 2 tane erkek oturdu. Sevgilim uzulmesin diye pek orali olmadim ama �ocu�un bakislarindan acayip tahrik oluyordum altimdadat leopar desenli taytim vardi kal�alarim cok belli oluyordu �ocu�un g�z� devamli bendeydi benimde onda. Bu durumu erkek arkada�imda farketti ama sex konusunda nekadar doyumsuz oldugumun farkinda oldu�u i�in bana belli etmede bir s�re sonra kar�� masamdaki �ocuk kas g�z yaparak beni mekanin tuvalet kismina �a��rd� bende erkek arkada��ma tuvalete gidiyorum diyerek masadan uzaklastim erkekler tuvaletine girdik bir g�zel siki�tik beni 10 dakka boyunca sikti sevgilimin yanina geri d�nd�m ve tuvalette ya�ad���m sex i onada anlattim nekadar �ok uzulsede birsey demedi tamam demekle yetindi sevgilimin erkek arkadaslariyla, kuzeniyle isyerinde ki arkadaslari hepsini seksiligimi kullanarak ba�tan cikarip kendimi fena siktirdim ve siktirmeye devam edece�im.

Post a Comment

0 Comments