Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

گرم لڑکیاں چودیں




میں پرائیوٹ اور مہنگے خوبصورت  انٹر کالج کا ٹیچر ہوں کالج پوش علاقے میں ہے ماڈرن اعلی کلاس رہتی ہے وہاں  وہاں میری ایک شاگرد سیکسی لڑکی بھی تھی  پاکستانی لڑکی اسٹوڈنٹ جس کو میں بہت پسند کرتا ہوں اسکا نام صائمہ ہے اسکا سائز چھتیس اٹھائیس اور چونتیس ہے مجھے یہ سائز بہت اچھا لگتا ہے ہے ایک دن میں نے  یونیورسٹی میں بریک ٹائم میں صائمہ کو دیکھا تو میرا لن کھڑا ہوگیا اس نے اپنے فراک یونیفارم میں کچھ نہیں پہنا تھا اسکی لال پھدی گول بونڈ دیکھتا رہا وہ جھکی ہی تھی پھر کلاس جب ختم ہی تھی تو میں نے کہا صائمہ شام میرے گھر آو کچھ بکس تم  دینی ہے اسکا کہا جی سر شام ہونے لگی میں انتظار کر رہا تھا اندھیرا ہونے لگا اور ڈور بیل بجی گیٹ کھولا صائمہ میرے سامنے کھڑی تھی
سیکسی باریک اسکرٹ ہاٹ کرنے والا  پہنے ہوے وہ اندر آئی اور اسکو میں نے پکڑ لیا اس نے چھوڑنےکا کہا میں نے اس کی پھدی سہلانی  شروع کیا وہ موم کی طرح پگھلنے لگی پھر اسکے سارے کپڑے اتار دیئے وہ گھبرانے لگی اسکو بیڈ پر لیٹایا اسکا جسم کو پیار کرنے لگا گورا نرم کھلا ہوا جسم اسکی گرم پھدی مجھے جوش دلا رہی تھی اور اسکی پھدی پر پیار کرنے لگا۔ کافی دیر بعد میں نے اپنا لن اسکے منہ کے پاس لگایا اور چوسنےکا کہا اس نے دونوں ہاتھوں سے لن پکڑ کر ہلانے لگی اور زور زور سے جھٹکے دینے لگی مزہ زیادہ آنے لگا اس نے میرا لن منہ میں لیا اور مزہ آیا پھر ایک دم سے زور لگا کر چوسنے لگی
مجھے کچھ سمجھ نہیں آرہا تھا کیا کروں اتنا مزہ کبھی ہاتھ چلانے میں نہیں آیا وہ زور لگا رہی تھی اور میں فارغنے لگا میں بیڈ پر لیٹ گیا اور اپنی پھدی میرے منہ پر لے آئی میں اسکی پھدی چاٹ رہا تھا وہ میرا لن چوس رہی تھی پھر اسکو سیدھا لیٹا کر اسکی پھدی میں ایک جھٹکا دیکر اندر ڈالا وہ چیخنے لگی میں چدائی مار رہا تھا اور تیز اور تیز بولنے لگی میں پورا زور لگا کر اسکو چود رہا تھا۔ وہ فارغ گئی میں ٹھنڈا نہ ہوا تھا  اسکو الٹا لٹایا اور اسکی گوری چٹی  گول گول بونڈ سے مزہ لینے لگا اسکے فارغے سے سوراخ میں تھوک لگا کر آہستہ آہستہ ڈالنے لگا وہ درد سے چلانے لگی بہت ٹائٹ سوراخ اسکی بونڈ کا اور میں اسکو گرم چود نے میں لگا تھا پھر اسکو گود میں لے کر چدائی مارنے لگا
اسکے بوبس چوس چوس کر اسکو گرم کر رہا تھا چالیس منٹ اسکو چود نے کے بعد اسکے منہ میں کر فارغ گیا اسکو میرے لن کا رس بہت مزے دار لگا اور میں اسکو روز چودنے لگا کبھی کالج میں کبھی گھر میں وہ میرے ساتھ بہت خوش ہے اب میں اسکی جوانی کو ہرطرح  سے مزہ لیتا ہوں اور اٹیچر  ہونے کے ناتے اسکی جوانی کو چود ا لگا کر اسکو سکس کی تعلیم بھی دیتا ہوں وہ میرے لن کو بھی چوسنے چاٹنے اور مسل کر اسکا مزہ لینے لگی ہے وہ بہت گرم  لڑکی ہے ایسی گرم لڑکی کی جوانی کو چود کر میں اسکو ہر انداز سے مزہ دیتا ہوں اور اب کچھ دن بعد اسکی بونڈ مارنے پاکستانی لڑکی کا پلان بھی ہے۔
میں ہر گرم لڑکی کو شوق سے چودتا ہوں ابھی چند دن پہلے کی بات ہے  اتوار کا دن  تھا میں گھر اکیلا تھا دن کا ٹائم تھا میں کمرے  میں گیا تو دیکھا میری فیملی ملازمہ  یعنی نوکرانی میری ایک سرٹ اپنے ہاتھ سے پھدی پر رگڑ رہی تھی آنکھیں بند تھیں ٹانگیں کھلی تھیں میں اس کےبالکل سامنے کھڑا تھامیرا  لن بھی اکڑ گیا اور میں اسکے پاس بیٹھا وہ اٹھ کر بیٹھی میں اسکی پھدی سہلانے لگا اسکے ہونٹوں کی کس کرنے لگا پھر میں کھڑا ہوگیا اور اس نے میری پینٹ کی زپ کھولی اچانک میرا  لن باہر آگیا وہ مجھے دیکھ کے مسکرانے  کرنے لگی اور میں نے اسکے منہ میں دیا وہ آرام سے چوسنے لگی  وہ چالو جوان ملازمہ تھی نا جانے کب سے میرا لن لینے کو مچل رہی تھی
قریب پانچ منٹ چوسنے میں لگا دیے اور میرے بالز کو چاٹنے لگی بہت مزہ آرہا تھا پھر اسکو اٹھا کر میں نے ننگا کیا نیچے بیٹھ کے اسکی ٹانگیں چاٹ کر اوپر ہونے لگا اسکی چکنی پھدی ایک دم صاف ایک بال نہیں اور پہلی بار پھدی پر زبان رکھی ایک الگ ہی مزہ دے رہی تھی اسکی پھدی اور وہ کہنے لگی چاٹو میں چاٹ رہا تھا چوس رہا تھا پھر وہ تڑپ اٹھی اور کہنے لگی اور چوپو اور چوپو اتنے میں اس کا رس نکل گیا اسکو الٹا جھکا کر پھدی پر تھوک لگا کے جھٹکے سے  لن ڈالا ایسا لگا اسکی پھدی میرا  لن چوس رہی ہے اور ڈبل ٹرپل  مزہ آنے لگا
تیز تیز چودا لگا رہا تھا  رہا تھا اسکی زور زور سے آوازیں نکل رہی تھی اس نے مجھے نیچے لیٹا دیا اور میرے اوپر چڑھ گئی میرا  لن پکڑ کر پھدی میں لینے لگی پورا اندر لے لیا اور گول گول ہلنے لگی پھر اوپر نیچے خود اندر لے رہی تھی خود باہر نکل رہی تھی اسکو پھر اسکو ڈوگی  بنایا اور چدائی مارنے لگا آگے ہاتھ بڑھا کر اسکے ممے دبانے لگا نوچنے لگا اور اسکو جھٹکے سے چود تے رہا بہت مزہ آیا پھر اسکو گود میں اٹھا کر اوپر نیچے کرنے لگا  لگا دودفعہ اسکا رس نکال دیا اور وہ بس کہنے لگی میں نے ایک نہیں سنی اور بیڈ پر الٹا لٹادیا تھا اسکی گول مٹول بونڈ دباتا رہا
اس نے پیچھے لینے سے منع کیا اور میں نے زبردستی اسکی بونڈ میں  لن چڑھا دیا وہ چیخ پڑی پہلے آہستہ آہستہ پھر تیز ہوتا گیا اور اسکی بونڈ پھاڑ دی پھراس کو چوسنے کہا زور زور سے چوس چاٹ  کر مجھے اس نے فارغ کر دیا اور میں اسکو ساتھ لیکر سو گیا اسکے بعد نہائے وہ ایک پرکشش وت کا مزہ لیے کر اسکی جوان چکنی پھدی کئی بار انجوائے کی میں نے کیا شاندار سیکس کے دن تھے

Post a Comment

1 Comments

  1. Name : Raza.
    Very fair color.
    Age: 30 / City ..... Lahore...Pakistan.
    About.
    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.
    Only Home service with in (Lahore) by professional body massagers.
    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).
    If you want to take this service please message me at any time. It's 12 hour Day Time service.
    Call Mee Only Female.........
    Phone Whatsapp #( Zero334 - Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    ReplyDelete