Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

کنواری سالی کو مری چودا




سیکس  سٹوری  میری اپنی ہے میں اپنی بیوی سے محبت کرتا ہوں لیکن جب کبھی میرے ساتھ  لڑائی  جھگڑا کرتی ہے تو میرا اس سے دل چڑ جاتا ہے اور مجھے وہ زہر لگتی ہے. اس کی ان عادتوں کی بنا پہ  میں اس کے ساتھ تھوڑی بہت بے وفائی بھی کر لیتا ہوں
میرا نام شفیق ہے اور میں نے اپنی سالی  دیسی لڑکی کے ساتھ سیکس کیا ہے میری بیوی سے زیادہ خوبصورت اور حسین میری سالی ہے اور اس کے ساتھ میرا بہت اچھا مذاق ہے .ہم لوگ اکثر باہر بھی گھومنے جاتے ہیں میں اپنی بیوی کی نظر بچا کر اپنی سالی کے جسم پر ہاتھ بھی پھیرتا ہوں
سالی کو بھی چدائی کا نیا نیا شوق چڑھا ہوا تھا وہ بھی سمجھتی کہ کہ بہنوئی کے ساتھ اگر سیکس کر لیا تو کسی کو معلوم نہیں ہو سکے گا بنامیں سے بچ جاونگی . اور میں ایک خوبصورت نوجوان بھی ہوں اس لیئے سالی کو بھی اچھا لگتا تھا. ایک دن میں نے مذاق میں کہا یار اگر میں تمہاری آپی سے شادی نا کرتا تو اچھا تھا
کیونکہ جو بات تم میں ہے وہ اس میں  نہیں ہے اور میری اس بات پہ وہ بہت خوش ہو جاتی تھی اور جہاں تک میرا خیال ہے اس کی پھدی پانی چھوڑ دیتی تھی  کیونکہ اس کو چدائی کی ضرورت تھی .اور میں بھی اپنی بیوی کو چود چود کے اپنا بے زار ہو چکا تھا میرا ذہن اب اس کو چودنے کو نہیں  کرتا تھا
اس لیئے میں  نے سوچا کہ اگر سالی کو کسی طرح سے چود لیا جائے تو موڈ اچھا ہو جائے گااور اس بات کو عملی جامہ پہنانے کے لیئے میں نے پلان کرنا شروع کر دیا تھا .ایک دفعہ ہم لوگوں نے پروگرام بنایا باہر گھومنے کا ہم لوگ مری سائیڈ گئے
برفباری کا مزہ لینے میں نے  چند روز قبل نئی گاڑی لی تھی تاکہ سفر میں اور بھی مزیدار  انجوائے ہو سکے اور سالی کا متاثر بھی کرنا تھا اس لیئے ا سکی خاطر نئی گاڑی لیکر سفر پہ نکلنے کا موڈ بنا لیا تھا میں نے سالی کو ایک دن بتایا کہ تمہارے لیئے جان من گاڑی لی ہے وہ مسکرا دی. اور خوش ہو گئی اب وہ بھی آنکھ بچا کے اپنی آپی سے میرے لیئے چائے وغیرہ بنا دیتی تھی
وہاں ہم لوگوں نے ایک ہٹ بک کروایا ہوا تھا ہم لوگ وہی رہے تھے دن کو ہم گھومتے پھرتے رہتے تھے اور شاپنگ کرتے رہتے تھے شام کو واپس آجاتے تھے اس دن بھی ہم لوگ گھومنے نکلے .اور شام کو لوٹے میری بیوی تو سونے چلی گئی  کیونکہ میں نے بھی تو اس کے قہوے  میں نیند کی گولی ملا دی تھی
کیونکہ میں جانتا تھا کہ وہ ایک بار سو گئی پھر نہیں جاگے گی. اور میں سالی کی چوت انجوائے کرتا رہونگامگر میں اور میری سالی ہم دونوں بیٹھے رہے اور دن بھر کی باتیں کرتے رہے  اور ذومعنی گفتگو بھی کرتے رہے تاکہ پلان کو مکمل کیا جا سکے
اچانک میری سالی نے مجھ کو کِس کی  میرا خیال ہے کہ  وہ اب اندر ہی اندر گرم ہونے لگی تھی کیونکہ ہم تنہا ہو چکے تھے اور اس کی چوت لن مانگ رہی تھی تو میرا ہاتھ اس کے ببوں کو لگا اسکے نرم نرم ببے  جو کہ بڑے ممے تھے اور مست چکنے مجھ کو بہت مزہ دینے لگے
میں نے اس کی کسنگ شروع کردی اور ایک دوسرے کے ہونٹوں کو چوسنے لگے پانچ منٹ تک ہونٹوں کو چوسنے کے بعد اس نے مجھ کو چھوڑا تو اس کی اور میری سانسیں تیز تیز چل رہیں تھیں. پھر اس نے مجھ کو ہاتھ سے پکڑ کر اپنے کمرے میں لے کر گئی
اور مجھ کو بستر پر لیٹا کر خود بھی میرے اوپر لیٹ کر کسنگ کرنے لگی  واہ اس کے بدن کی خوشبو سے تو میری جان نکلنے لگی تھی میں بھی اس کے ہونٹوں کو کِس کر رہا تھا دس  منٹ بعد ہم نے اپنے کپڑے اتارے اور میں نے اس کے سفید ببوں کی گلابی نپلوں کو چوسنا شروع کردیا
وہ م مممم مم افف اف اف ف ہسس کرنے لگی اور اس کو چودنے کا فل ماحول بننے لگا تھا میرا بھی لن تن گیا تھا اور میں بھی گرم ہونے لگا کیونکہ ا سنے مجھے چوما چاٹی کرنی شروع کر دی تھی  پھر میں نے اپنا لنڈ اس کو دیا اور اسکو چوسنے کو کہا
وہ مزے سے میرے لنڈ کو چوسنے لگی اور مٹھ بھی مارنے لگی. تھوڑی دیر بعد میں نے اس کو پھر نیچے لٹا دیا اور اسکی چوت پر اپنے لند کا ٹوپا رکھا اور اندر کرنے لگا مگر اندر جا نہیں رہا تھا میں نے اس کو کہا میں زور سے لنڈ کو چوت میں ڈالوں گا تم چیخنا مت
اور پھر لنڈ کو اسکی چوت پر رکھا اور ایک زور کا جھٹکا دیا وہ چیخی تو میں نے اسکے ہونٹوں کو کِس کی اور اس کے ہونٹوں پر اپنے ہونٹوں کو رکھا رہا تھوڑی دیر بعد اس کو آرام آیا تو میں نے لنڈ کو اندر باہر کرنا شروع کردیا آرام آرام سے تھوڑی دیر بعد میں نے اپنی رفتار بڑھائی تو اس کو مزہ آنے لگا میں اس کی کسنگ بھی کرتا رہا اور اس کے ببوں کو بھی دباتا رہا
وہ اہ آہا ہ ہ اہ ا سسسس اففففف  فففففف کرنے لگی  میرا لن اندر گیا تو اس کی چیخ نکلنے لگی میں نے منہ بند کر دیا وہ دوہری ہو گئی اور چادر پہ خون تھامیں نے اور تیز تیز لنڈ کو آگے پیچھے کرنا شروع کردیا پندرہ  منٹ کے بعد میرا لنڈ اس کی چوت میں مچلنے لگا
تو میں اس کے اوپر ہی لیٹ گیا اور اسکے ہونٹوں کو چوسنے لگا فارغ ہونے کے بعد میں نے پھر اس کو چودنا شروع کردیا اور اس کے ببوں کو بھی دبانے لگا دس منٹ کے بعد وہ بھی فارغ ہونے لگی جب وہ فارغ ہو گئی  اور مجھ سے زور سے لپٹ گئی

Post a Comment

0 Comments