Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

بھیا کو چودتے دیکھا

پاکستانی سیکس سٹوریز  کا میں  بہت فین ہوں اور روزانہ نئی اپ ڈیٹ ہونے والی کہانیاں بڑے شوق سے پڑھتا ہوں میں جب تک ان کہانیوں کا روزانہ پڑھ نا لوں  میرا کھانا ہضم نہیں ہوتا یہ بات  محاورے کی ہے اصل بات یہ ہے کہ میرا لن نہیں اٹھتا جب تک ان کہانیوں کو پڑھ کے کسی کے ساتھ ڈیٹ نا منا لوں  میں بچپن سے چدائی کا پاپی ہوں اور اپنی کئی کزنوں کی پھدی لے چکا ہوں لیکن میرے لن کی گرمی دور نہیں ہوتی
میرا بھائی بھی چدائی کا پاپی ہے لیکن معصوم بنتا ہے میں صرف جانتا ہوں کہ وہ پھدی کا ویری ہے اور کسی کو جانے نہیں دیتا میرا بھائی مجھ سے بھی دو ہاتھ آگے ہیں اور اس نے نا جانے کون  کونسے حربے لگائے ہیں کہ اس کا لن مجھ سے بھی بڑا ہے اور کم از کم میرا خیال ہے کہ اس نے اپنا لن آٹھ انچ کر لیا ہے آٹھ انچ لن معمولی نہیں ہوتا اس لڑکی سے پوچھوں جس کی جوانی پھدی میں آٹھ انچ کا لن موٹا بھی ہو سارا ایک بار اندر جائے تو کیا کرتا ہے میری اس کہانی کا تعلق بھی بھیا کے بڑے لن نے جس طرح کنواری چوت چودی اسی بارے ہے پڑھ کے آپ کو بہت مزہ آئے گایہ کہانی ہے میرے بھائی کی ہے اور پاکستانی سیکس سٹوریز میں دوسری بار کہانی پوسٹ کر رہا ہوں
میرا نام فیصل ہے اورمیں میٹرک کا اسٹوڈنٹ ہوں  لیکن دو بار فیل ہو چکا ہوں اور اب میری عمر بیس سال ہو چکی ہے  فل جوان ہوں اور اگر مجھے ہر ہفتے لڑکی چدائی کو نا ملے تو میں مٹھ سے کام چلا لیتا ہوں اور  یہ بات ان دنوں کی ہے جب میرے امتحان چل رہے تھے اور میں دیر رات تک پڑھ رہا ہوتا تھا ایک دن میرا حساب کا امتحان تھا اور مجھے ایک سوال سمجھ نہیں آرہا تھا میں بہت پریشان تھا اور میں اپنے بڑے بھائی کا انتظار کر رہا تھا کہ وہ آجائے تو میں ان کے روم میں جا کر ان سے کچھ سوال سمجھ لوں  بھائی بہت مصروف رہتا تھا کام کے علاوہ بھی اس کو کافی کام ہوتے تھے جن میں سرفہرست پھدی مارنا شامل ہوتا تھا لیکن پھر بھی وہ امی ابو کےسامنےشریف بن  جاتا تھا
اور میں  میں جا نتا تھا کے بھا ئی  لال چوت کے دیوانے ہیں جب تک کسی کنواری چوت میں لن دال کے ا سکو پھاڑ کے اس میں سے لال لال خون نکلتا نا دیکھ لیں ان کی اور ان کے لن کی تسلی نہیں ہوتی ان کا انتظار کرتے کرتے سو گیا اور میری آنکھ کھلی تو تین بج رہے تھے اور میں اٹھ کر ان کے روم میں گیا اور ان سے اپنے سوال پوچھ کر اپنے روم میں آکر سو گیا اور صبح امتحان دے کر آیا اور پھر اپنے دوسرے امتحان کی تیاری میں لگ گیا اور آج پھر میں اپنے کچھ سوال کو لیکر پریشان تھا اور میں آج پھر اپنے بھائی کا انتظار کر رہا تھا اور آج  میں جب اپنے بھائی کے روم میں گیاواہ کیا سین چل رہے تھے بتانے اور شیئر کرنے سے تعلق رکھتے ہیں
میں دیکھ کر حیران رہ گیا اور میرے بھائی کو نہیں پتا  تھا کہ میں اس کو دیکھ رہا ہوں اور وہ اپنے روم میں ایک لڑکی کے ساتھ تھا اور اور میں نے دیکھا کہ وہ لڑکی بھائی کو کِس کر رہی ہے اور بھائی بھی اس کو کِس کر رہا ہے اور پھر تھوڑی دیر میں اس لڑکی نے اپنے کپڑے اتار دیئے اور میں نے دیکھا کہ اس کے بوبکیا مست اور نمایاں تھے بڑے بڑے تنے ہوئے جن میں منہ رکھ کے بندہ منہ چھپا سکتا تھالیکن بڑے ہونے کے باوجود بھی  ٹائیٹ تھے
میرا تو لنڈ ہی کھڑا ہو گیااور پھر میں نے دیکھا کہ بھائی اس کے بوبز کو کِس کر رہا ہے اور پھر اس نے اس کے بوب کو اپنے ہاتھ میں لے لیا اور زور زور سے دبانے لگا اور پھر اس کے بوب کو کِس کرنے لگا اس کے بوب کو چوسنے لگا اور پھر اس کی شلوار اتاری اور اپنا ہاتھ اس کی چوت پر پھیرنے لگا اور پھر اسکی چوت میں اپنی انگلی ڈالی اور ہلانے لگا اور پھر اپنا لنڈ اس کی چوت میں ڈالا اور وہ زور زور سے چیخنے لگی جب وہ چیخ رہی تھی تو میں نے اچانک دیکھا کہ میرا لن بھی کھڑا ہو گیا تھااور دل کر رہا تھا کہ میں  ابھی جا کے ا سکی گانڈ کی موری میں اپنا لن ڈالد وں اور دونوں بھائی مل کے چود لیں لکن بھیا اکیلا چودنے کا عادی تھا
اس کی نظر مجھ پر پڑ گئی اور اس نے بھائی کو روکا اور کہا کہ ہمیں کوئی دیکھ رہا ہے بھائی جلدی سے گیٹ کی طرف آیا اور میں بھاگ کر اپنے روم میں آگیا بھائی نے باہر دیکھ کر اپنے روم کا گیٹ بند کر دیا ور پھر میں اٹھ کر اپنے بھائی کے روم کی طرف آیا اور میں نے بھائی کا گیٹ بند پایا اور مجھے بہت غصہ آیا اور میں بھائی کے روم کی کھڑکی کی طرف آیا اور پھر میں نے دیکھا کہ بھائی نے اپنے پورے کپڑے اتار دیئے اور بھائی اس کے اوپر لیٹے تھے
اور اپنا لنڈ اس کے منہ میں ڈالا ہوا تھا اور وہ بھائی کا لنڈ چوس رہی تھی پھر بھائی اپنا لنڈ اس کی ٹانگیں اوپر کر کے اسکی چوت میں ڈال دیا اور زور زور سے ہلانے لگے اور اس کی لال چوت  ہو گئی اور اس کی چوت سے خون آنے لگا اور اس کی آنکھوں سے آنسو آنے لگے اور وہ درد کی وجہ سے چیخ رہی تھی  اس کی آہ آۃ اوئی اوئی مجھے بے قرار کر گئی  وہ دونوں چود رہے تھے میں بے بس تھا
پھر میں اپنے کمرے میں آگیا  اور تیل کی شیشی نکالی اور لن پہ لگا کے زور زور سے مٹھ مارنی شروع کر دی  اس لڑکی کے نام کی مٹح ماری  فارغ ہو گیا تب  مجھے بہت نیند آرہی تھی میں نے پھر نہیں دیکھا کہ آگے کیا ہوا ہے اور میں سو گیا کیونکہ صبح میرا پیپر تھا بس اس کہانی کو پاکستانی سیکس سٹوریز میں پوسٹ کر دیا ہے تاکہ دوست بھی مزہ لیں

Post a Comment

0 Comments