Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

نئی نئی لڑکیوں کو چودا

میں ایک فلیٹ میں رہتا ہوں میرا نام جاوید ہے میں ایک اسٹوڈنٹ ہوں اور میری عمر بائیس سال ہے یہ ان دنوں کی بات ہے جب میں اپنے پیرز سے فارغ تھا اور کچھ نوکری کے لیئے روز صبح اٹھ کر نیٹ سے اپلائی کر رہا ہوتا تھا۔ اس دن میرے گھر پر کوئی نہیں تھا
اور میرے گھر والے گاوں گئے تھے چار  دن کے لیئے۔ ایک دم صبح کے دس  بجے دروازہ بجا اور جب کھولا تو سامنے ایک لڑکی سانولا رنگ دبلا پتلا جسم چھوٹا قد زبردست فیگر بڑے بوبز والی لڑکی کھڑی تھی اور کسی کمپنی کا کارڈ لگائے .چیزوں کی مارکیٹ کر رہی تھی۔ میں نے اسکو کہا کہ آپ اندر آجاو
اور آرام سے بیٹھ کر پہلے پان پی لو پھر بتانا جو بھی ہے میں لے لوں گا۔  میرا ارادہ اسکو چودنے کا تھا اور ویسے بھی ایک مہینے سے میرا لنڈ پھدی کو تڑپ رہا تھا. وہ اندر آئی اور پانی پی کر مجھے چیزیں دکھانے لگی اور میں اسکو دیکھ کر خوار ہو رہا تھا. جبکہ میرا لنڈ گرم لڑکی بھی کھڑا ہو گیا تھا۔
اسنے جب مجھے اپنی آخری پروڈکٹ دکھائی اور میں نے اس سے وہ بھی خرید لی اس نے بہت خوشی کا اظہار کیا اور میں نے اس کا ہاتھ پکڑ کر اسکو سہلایا. اور مسکراتے ہوئے اسکو چوم لیا۔ وہ کہنے لگی کہ یہ کیا تھا میں نے کہا کہ جو بھی تھا کرلو میرا دل کر رہا ہے پلیز .اسنے ہنسنا شروع کردیا تو مجھ سے رہا نہ گیا اور  وہ کچھ کچھ سیکس پہ آمادہ نظر آنے لگی
میں نے اسکو اپنی بانہوں میں لپٹا کر اسکے بوبز کو دبانا اور اسکی گردن کو چاٹنا شروع کردیا۔ وہ سکسی آوازیں نکالنے لگی اور میں نے کہا کہ آج سے تم میری دوست ہو اور اب تم چار دن یہاں روز آنا میں اکیلا ہوں۔ اسنے ہہ ہہ  کی آوازیں نکالنے لگی اور میں نے اسکو لٹا کر اسکی کمیز کو اوپر کیا اور اسکے مست ممے دبا دبا کر اسکو فل مزہ دینے لگا اور اپنی ٹھرک مٹانے لگا۔ وہ بھی مست اور میں فل خوار ہو گیا تھا۔ میں نے اپنے کھڑے لنڈ سے اوپر ہی اسکی چوت کو ٹانگیں کھول کر رگڑنا شروع کردیا تھا۔
پھر اسکی شلوار کو اتار کر اسکی چوت کو مسلتا ہوا اسکی چھوٹی سی ٹانگوں کو اوپر کیا اور اپنا لنڈ نکال کر اسکی چوت پر رگڑنے لگا پھر اسکی چوت میں گھسانے لگا۔ اسکی سکسی چیخیں نکلنے لگیں اور میں نہ رکا اور اسکے ہونٹ کو چومتا ہوا اسکی چوت میں لنڈ گھساتا رہا۔ پھر ایک زور سے جھٹکا مارا اور لنڈ پورا اندر اسکی سانس رک گئی مگر دوسرے جھٹکے پر وہ رونے لگی
درد سے اور اسکی پھدی سے خون نکلنے لگا. میں نے اسکی چوت کو صاف کیا اور لنڈ کو دوبارہ آرام سے اندر ڈال کر پھر اسپڈ گا دی اسکو پہلے درد ہوا مگر پھر اسکو مزہ آنے لگا اور وہ ہ ہ ہ کرکے مجھ سے لپٹی سکسی آوازیں نکالتی ہوئی چدائی لگواتی رہی اور اسکے بعد وہ میری پرسنل رنڈی گرم لڑکی اور دوست بن گئی. اور جب تک شادی نا ہوئی چدائی لگواتی رہی  اور اب ا سکی شادی ہو گئی تھی. میں  جاب کرنے لگ گیا تھا.اور پھر چوت کی تلاش تھی
ایک دن مجھے ایک بنک کی مارکیٹنگ کی لڑکی کو فون آیا کہ انھوں نے لیز پر گاڑیاں نکالنے کی پولیسی شروع کی ہے مجھے اسوقت گاڑی کی کافی ضرورت تھی اور میں بھی قسطوں پر گاڑی لینا چاہتا تھا۔ پھر اس لڑکی نے مجھ سے میرے متعلق اور میرے گھر کا ایڈریس لے کر آنے کا کہا۔
میں گھر پر ہی تھا اور کوئی دو گھنٹے بعد وہ لڑکی آئی اسکی عمر کوئی تئیس سال تھی چکنی جوان سکسی فیگر نرم نارمل ممے ایک دم مست  دیسی سکس۔ وہ ڈرائنگ روم میں بیٹھ گئی میں نے اسکو پانی پلایا اور پھر اس سے گاڑی سے متعلق پوچھتا رہا۔ اس نے مجھ جس طرح سمجھایا مجھے اسپر خواری چڑھنے لگی اور میرا دل کرنے لگا کہ اسکی چدائی لازمی مارنی چاہیئے۔
باتوں کے دوران میں نے اسکو کہا کہ میں تم سے دو گاڑیاں لوں گا  ایک اپنے لیئے دوسرے بھائی کے لیئے لیکن تمکو مجھ سے کچھ کرنا پڑے گا۔ وہ لڑکی پہلے عجیب نظر سے دیکھنے کے بعد کہتی ہے کہ ٹھیک ہے سر جیسا آپکو بہتر لگے۔
میں نے اسکا ہاتھ پڑ کر اسکو اپنی طرف کھینچا اور اسکی جوانی سے لپٹ کر اسکے مموں کو دباتا ہوا اسکے ہونٹوں کو چوسنے لگا۔ میرا لنڈ ایک دم ٹائٹ ہو گیا تھا .اور میں نے اسکی گردن اور ہونٹوں کو چاٹتے ہوئے اسکی شلوار کے اندر ہاتھ ڈال کر اسکی پھدی کو رگڑنا شروع کردیا اسکی سسکیاں نکلنے لگی اور وہ سکس کے نشے میں مست ہوگئی۔
میں نے اسکی کمیز کو اوپر کیا اور اسکی برا ہٹا کر اسکے گلابی رنگ کے نپلز کو دبا دبا کر چوسنے لگا. وہ جیسے کیا مزہ تھا اااااف ف ف ف پھر میں نے اسکی پوری جوانی کو چاٹتے ہوئے اسکو پورا ننگھی کیا اور پھر اسکو صوفے پر لٹا کر اسکی پوری جوانی کا مساج دینے لگا جس سے وہ ایک دم سکس کے نشے میں مست ہو کر فل کوار ہو گئی اور مجھے اپنے اندر دباننے لگی۔ میں نے اپنی شلوار اتاری اور اسکی ٹانگوں کو کھول کر اپنا لنڈ اسکی چوت پر رگڑنے لگا۔
اسکی پھدی گھیلی اور چکنی ہو رہی تھی اور میں نے پھر اسکو اپنی باہوں میں دبا کر اسکے مموں کو چستا ہوا لنڈ کو اسکی پھدی میں گھسیڑنے لگا جس سے اسکی سکسی آوازیں گونجنے لگیں. اور میں نے ایک زور دار دھکا لگا کر لنڈ کو پورا اسکی چوت میں گھسا کر پھدی کو کھول دیا۔ وہ س س سہ ہ ہہ  کرنے لگی اور میں نے نان سٹاپ اسکی زبردست چدائی لگانی شروع کردی۔
وہ میرے لنڈ کا زبردست رگڑا لے کر مجھ سے زور سے لپٹی ہوئی تھی اور میں اسکی جوانی کو فل لوٹ کر اسکی ٹائٹ چوت کا مزہ لے رہا تھا کہ دس منٹ کے اندر ہی میں اسکی پھدی کی گرمی میں فارغ ہوگیا. اور وہ مجھ سے لپٹی سکسی آوازیں نکالتے ہوئے مجھے بے تہاشا چمنے لگی۔ اسکے بعد ہم دوست بن گئے اور میں نے اس سے گاڑیاں بھی لی مگر اسکی ہر ہفتے چدائی لگانے لگا میں نے بھی وعدہ پورا کیا اس نے بھی چدائی کا وعدہ نبھایا

Post a Comment

1 Comments

  1. جو لڑکیاں اور عورتیں سیکس کا فل مزہ رٸیل میں فون کال یا وڈیو کال اور میسج پر لینا چاہتی ہیں رابطہ کریں 03460101009

    ReplyDelete