Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

معصوم لڑکی کوسیکس سکھایا

میرا نام فراز ہے میں اپ کو ایک لڑکی ایسی کہانی سناتا ہوں جو میں نے نیٹ پر پڑھی وہ بہت ہے زیادہ خوبصورت تھی مجھے اس پاکستانی لڑکی کی لڑکی کہانی پڑھ کر بہت عجیب لگا.میں نے پڑھا کہ  وہ لڑکو ں کے ساتھ سیکس کرتی ہےاس کام ہے وہ سیکس کرنے کے پیسے لیتی تھی
مجھے بھی سیکس کا بہت شوق تھا اور اس پاکستانی لڑکی کہانی سن کر مجھے اور شوق ہونے لاگا اور میری ایک کزن تھی میں اور وہ ایک دوسرے کو بہت پسند کرتے تھےمیں اس سے رروز بات کرتا تھا اس پاکستانی لڑکی سے جب تک بات نہ کروں تو سکوں نہیں ملتا تھا
وہ کراچی میں رہتی تھی اور میں ملتان میں ایک دن میرے گھر والو ں نے کراچی جانے کا سوچا اورجب میرے گھر والوں  نے مجھے کہا کے تم چلو گے کراچی تو میں نے کہا ہان اور پھر میں نے اپنی کزن کو کہا کے میں آرہاہوں تو وہ بہت خوش ہونے لگی اور کہا ٹھیک ہے
ہم پھر صبح کراچی کےلیے نکلے اور وکراچی آگے اور پھر وہا ں ہم سب سے ملے اور میں اپنی کزن سے بھی ملا اور وہ مجھے دیکھ کر اور میں اس کو دیکھ کر بہت خوش ہوگیے تھے میں اور وہ جب ملے تو ہم نے بہت باتیں کی مجھے اس کی بہت اچھی لگتی تھی
اور اس پاکستانی لڑکی کی آنکھیں بھی بہت خوبصورت تھی. اس پاکستانی لڑکی کو میں نے بتایا کے مجھے سیکس کرنے کا بہت شوق ہورا ہے اور میں تمارے ساتھ ہی سیکس کرنا چاہتا ہوں اور مجھے پتا ہے کے تم مجھے نہیں منع کروگی اور مان جاوگی
میری بات میری کزن مجھے پہلے حیرانگی سے دیکھتی رہی اور پھر وہ مان گئی تھی کیوں کہ ہم دونو ں ایک دوسرے کو بہت پیار والی سکسی محبت کرتے تھے. اور پھر اس نے کہا کے اوپر والے روم میں کل صاف کردونگی کیوں کہ اس روم میں کوئی نہیں آتا
اور پھر اس نے صبح اوپر والا روم کرصاف دیا .اور پھر رات میں جب سب سوگئے تو ہم دونو ں اوپر والے روم میں چلے گئےاور پھر میں نے اس پاکستانی لڑکی کو اپنے قریب کرا اور اس کو کسنگ کرنے لگا اس کے ہونٹو ں کی اور پھر اس کے پیار کرتے ہوئے کپڑے اتارے
اور اس کے خؤار ہوتا جسم پر پیار کرنے لگا اس کی کمر پر ہاتھ پھیر کر کس کی اس کے پورے خؤار ہوتا جسم پر میں نے بہت پیار کیا ور پھر اس کو میں نے زمین پر لٹادیا اور اس کی چوت کے لیئے شلوار اتاری اور اپنا ڈک اس کی پھدی میں ڈال دیا
اور جب میں نے ڈالا تو اس کے منہ سے آہھہ کرکے آواز نکل نے لگی اور پھر جب میں نے اپنا ڈک ڈالا اور اوپر نیچے کرنے لا گا تو اور اس پاکستانی لڑکی کے منہ سے کر کے آوازے نکلنے لگیں اور مجھے بھی ہم دونو کو ہی مزہ آرہا تھا اور ہم نے پوری رات سیکس کیا اس کے بعد ہم دونوں نے ساتھ شاور لیا اور ہم دونوں اپنے اپنے کمروں میں چلے گئے اور ہم یہ رات کبھی نہیں بھولیں گے ۔
اب میں آپ کو بتاتا ہوں ایک معصوم لڑکی جس کو سیکس کا علم نہیں. کیسے اس نے مجھ سے چدا کے سیکس سیکھا اس کو میں نے سیکس کرنا بھی ہے اور سیکھنا بھی ہے ایک دن کی بات ہے میں نے اس کو کالج  میں ملا تب اس نے بتایامجھے کہا کے میری شادی ہو رہی ہے.مجھےکچھ نہیں پتامجھےبتا دو
میں نے اس کو کہا کے میں بتادو گا اس نے کہا پپیرو کے بعد  شادی ہے آپ  مجھےکب سیکھاوں گے اس نےمجھےکہا میرا پاس ٹائم بہت کام ہے جلدی بتانا. میں نے اس گرم لڑکی کو کہا کے یہ کام گھر میں بتائے جاتے ہیں اس نے کہا میرا گھر آجاو
اس گرم لڑکی نے کہا کے ٹھیک ہے میرا گھر تو سب ہوتے ہیں . آپ کے گھر ملیں گےمیں نے کہا کے ٹھیک ہے میں نے سوچاکہ میں اس کو اپنا گھر ہی لے جاونگا جب کوئی نہیں ہو گا پھر میں نے ایک دن سوچا کے کل میرا گھر والو ں نے برتھڈے پر جانا ہے موقع اچھا ہو گامیں نے اس کو کہا کے کل آنا پھر بتاؤ گا سیکس کیسے ہوتا ہے
اس گرم لڑکی نے کہا ٹھیک ہے آجاو گی میں نے اس کو کل پھر فون کیا کے آج آنا ہے شام کو سات بجے اس نے کہا ٹھیک ہے آجاو گی اور جب میرےگھر والا چلے گے تو میں نے اس کو کہا جلدی ہو اس نے کہا گھر کے بھر آجاو آگئی ہوں
بس اور پھر میں اس کو اندر لی گے اس کے بعد میں نے اس کو اپنے روم میں لے گے تھا کافی دیر ہم گلے مل کر سینے سے لگی رہے تھا اور پھر اس گرم لڑکی نے مجھے پیاری سی کیسس کرنا اسٹارٹ کی تھی میں بھی مزے لے رہا تھا
اسکے اسکو اب لٹا دیا تھا اور اسکے جوان دودھ  کو چاٹنے لگا تھا کافی دیر تک اسکو ایسا کرتا رہا اور پھر اس کو میں نے اپنا خوار لورا اس کے ہونٹ پر رکھ کر منہ میں ڈال دیا تھا اندر کیا اور اس کی زبردست چوت کو بھی میں چاٹنا اور اسکو انگلی مارنا سٹارٹ کردیا تھا
میں نے اپنا خوار لورا اس گرم لڑکی کی زبردست چوت میں مسلتے ہوئے جگہ بناتے ہوئے ڈال دیا تھا اور اسے اندر کیا اور پھر پیار سے باھر کرکے چودنے لگا .میں زبردست چوت کو چودتا آرام سے اور پھر تیزی سے کر رہا تھا کافی دیر تک چودنے کے بعد میں نے اس کو خوار لوڑا اس کے ہونٹ پر رکھ کر منہ میں ڈالا
تو وہ اور اندر بھی کرنے لگا. اور میں نے اپنی مٹھ کو لوڑا اسکے منہ کے اندر ہی رکھ کر وہیں فارغ کردیا اور مٹھ اس گرم لڑکی کے پیٹ میں چلی گئی تھی  پھر اس نے کہا کے جب تک میری شادی نہیں ہو گی میں آپ سے ہی سیکھو گی میں نے کہا ٹھیک ہے

Post a Comment

1 Comments

  1. Name : Raza.
    Very fair color.
    Age: 30 / City ..... Lahore...Pakistan.
    About.
    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.
    Only Home service with in (Lahore) by professional body massagers.
    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).
    If you want to take this service please message me at any time. It's 12 hour Day Time service.
    Call Mee Only Female.........
    Phone Whatsapp #( Zero334 - Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    ReplyDelete