Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

شادی کی پہلی رات

سیکس سٹوری  میری شادی کی ہے سادہ سٹوری ہے مجھے زیادہ لن پھدی گانڈ چودنا بارے بتانا اور گرم کہانی لکھنے کا تجربہ نہیں ہے لیکن میرا دل کیا کہ آپ بھی اپنی کہانیاں ادھر شیئر کرتے ہیں تو میں بھی اپنی کہانی اس جگہ پوسٹ کرتا ہوں اور اب دیکھیں کہ ایڈمن کیا کرتا ہے لیکن اگر شائع ہو جائے تو مجھے فیڈ بیک ضرور دیں میری کہانی پہ رائے دیں اور مٰں پاکستانی سیکس کا بہت شوقین لڑکا ہوں  مجھے ہر وقت ننگی سیکسی باتیں کرنا چھا لگتا ہے
میری سادہ کہانی ہے بس سچی کہانی ہے جو عام پاکستانی گھروں میں ہوتا ہے میں  نے اپنے گھر کی سادہ کہانی کو کشش کی ہے کہ اچھے انداز سے آپ لوگوں کی خدمت میں پیش کروں  امید ہے اچھی لگے گی پھر میں اگلی بار دوسری کہانی پیش کرونگا جس میں  میں نے اپنی سالی کیے ساتھ پنگا لیااور اس نے چوت اور گانڈ بھی چدائی تو وہ ایک دم چالو نکلی ا سکی کہانی اگلی بار اب اس سے مزہ لیں میرا نام اکرم ہے اور میں ایک عام سا پاکستانی آدمی ہوں
اور میرے گھر میں میری امی اور ہم تین بھائی ہیں جس میں سے ایک بھائی کی شادی ہوئی ہے اور میں اور ایک بھائی کی شادی نہیں ہوئی اور میری پاکستانی بھابھی کے دوبیٹے ہیں اور ان کی شادی کوپانچ  سال ہو گئے ہیں اور جب ان کی شادی ہوئی تھی جب وہ بہت اچھی تھی ہم کا بہت کھیل کرتی تھی مگر اب وہ بہت بد تمیزی کرتی ہیں میری امی کا بھی خیال نہیں کرتی اور نہ ہم لوگوں  کو کھانا بنا کر دیتی ہیں ہم دونوں بھائی بہت پریشان تھےاور ہم جب کام سے گھر تھے تو وہ ہم سے بات ہی نہیں کرتی ہی
پھر میری بہن میرے گھر آئی جو کہ شادی شدہ ہے اور اپنے گھر بت خوش رہتی ہے اس کو ہمارااور امی کا خیال آیا  اور مجھ سے کہا کے ہم اب تمہاری شادی کر رہے ہیں تم ہے اگر کوئی لڑکی پسند ہےتو بتا دو میں نے کہا نہیں آپ کی پسند سے ہی کروں گا اور پھر میری باجی نے میرے لئے ایک لڑکی دیکھی اور میری ایک دو مہینوں میں شادی کر دی اور میں نے اپنی پاکستانی بیوی کو نہیں دیکھا اور جب شادی کی رات وہ روم میں میرا انتظار کر رہی تھی
اور میں کمرے میں گیا تو وہ  سجی سنوری بیٹھی  میرا انتظار کر رہی تھی اور میں بھی اس کے پاس جا کر بیٹھ گیا  مجھے شرم بھی آ رہی تھی کیونکہ اس سے قبل میں نے بہت کم سیکس کیا ہوا تھا مجھے چدائی  بارے زیادہ تجربہ بھی نہیں تھا اب تو خیر ماسٹر ہوگیا ہوں کئی چود لی ہیں اور پھر میں اس کے قریب گیا اور اس کو کیسس کی اور پھر میں نے اس لڑکی کے ہونٹوں پر کیسس کی اور پھر میں نے اس کے گلے پر کیسس کرنا شروع کیاور پھر میں نے اس کے گلے پر کیسس کیا
اور پھر میں نےاس لڑکی کے بوب کو ہاتھ لگایاپھر میں نے اس کی قمیض اتری اور پھر میں نے اس لڑکی کے نرم نرم مممے پر کیسس کرنا شروع کر دی اور اس کے گول گول نیپال پر اپنے ہاتھ پھیرے اور اپنے ہاتھ میں لے لئےاااااامممممم ااممممم ااااامممممممم اور میں اس کا پاکستانی جسم دیکھہ کر پاگل ہو گیا تھا اس کے ممے اور ا سکی بھری بھری جوانی والی گانڈ سیکسی چوتڑ اور ا سکی سیکسی باڈی میں تو اس کو دیکھ کے بہت ہی خوش اور میرا لن ا سکی پھدی میں جانے کے لیئے بالکل تیار ہو گیا تھا مجھے یوں لگے اگر جلدی نا کی تو لن باہر ہی پگھل جائے گا
اور پھر میں نے اس کے جسم کو چومنا شروع کر دیاپھر ہم دونوں ایک دوسرے کے بہت قریب آگے تھےہم ایک دوسے میں کھو گئے تھے اور پھر میں نے اپنے روم کی سب لغت بند کی اور ایک دم اندھیرا کر دیا  اور پھر میں اس لڑکی کے ساتھ بڈ پر لٹ گیااور پھر میں نے پہلے اس کے کپڑے اتارے اور پھر میں نے اپنے کپڑے اتارے اور میں اس لڑکی کے اپر لٹ گیااور ہم دونوں ننگے تھےاور پھر میں نے اس کے پیٹ پر کیسس کی اور وہ پوری مدہوش ہو ہے تھیاور پھر میں نے اپنا لنڈ آرام آرام سے اس کی چوڈ میں ڈالاااااہھھھھھہ ااامممممممم اور پھر میں اپنا لنڈ بہت ہی زور زور سے ہلانے لگا پھر وہ لڑکی زور زورچک رہی تھی جیسے  ااااہھھھھھہ اووووھھھھ
ہ یععھھھھہ ااااایییی اااااہھھھھھہ اووھھھھھھھھھھھھھھہ اور پھر میں اپنا لنڈ اندر باہر کرنے لگا بہت زور زور سے جمپ کرنے لگااور پھر اس کی گانڈ فت گئی تھی اور اس کی گانڈ سے خون آرہا تھا اور درد کی وجہ سے اس کے آنسو بھی نکل رہے تھے اور ووج مجھے نوچ بھی رہی تھیاور پھر میں نے اس لڑکی کو الٹا کیا اور اپنا لنڈ اس کی پیچھے والی چوت  یعنی بونڈ  میں ڈالدیا  مجھے نہیں معلوم تھا کہ دلن کو پہلی رات بونڈ سے نہٰں چودا کرتے مجھے ایک دوست نے غلط مشورہ دیا تھا کہ بونڈ ماروں گے تو پریشر اچھا بنے گا میں  بے وقوفی کر گیا لیکن ا سنے اس کو بھی قبول کر لیا
ڈالا اور وہ لڑکی پھر سے جھکی اااااہھھھھھھھہ اااییییییییی ییییییھھھھہ اوووووووھھھ ھھ ھھھھھہ پھر میں نے اپنا لنڈ باہر نکالا اس کو اچھی طرح ڈیٹول والے کپڑے سے صااف کیا اور ا سنے کہا ایسے نہیں  ابھی اس کو صابن سے دھو وہ بھی کیا تو تو اس لڑکی نے میرا لنڈ اپنے ہاتھ میں لیا اور اپنے منہ میں لے کر چوسنا شروع کر دیااور پھر میں نے اپنی منی اس لڑکی کی چود میں ڈالی اور پھر میں فری ہو گیااور پھر میں نے اپنی انگلی اس کی پاکستانی چود میں ڈالی اور اندر باہر کرنے لگا
چند منٹ کے بعد میرا لن پھر تیار ہو گیا تب لن پھر سے ڈالدیااور ا سنے خوب لن انجوائے کیااور ایک سسکاری لیکر چوت فارغ ہو گئی ااممممم مجھے بہت ہی مزہ آرہا تھا اور پھر میں اس اس لڑکی کی چود کو اپنے ہاتھ سے آرام آرام سے سہلایااور پھر ہم دونوں پاکستانی لیٹ کر باتیں کرنے لگے اور پھر ہم سو گئےاور اب میرا ایک بیٹا بھی حیا اور ہم دونوں بہت خوش ہیں کیوں کہ  وہ میری امی کا بہت خیال رکھتی حیا اور میں اس سے بہت پیار کرتا ہوں اور ہم دونوں ایک ساتھ بہت خوش ہیں یہ تھی میری اردو سیکس سٹوری جس میں  ایک بات بھی جھوٹی نہیں تھی

Post a Comment

0 Comments