Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

gezi kamp�ndaki k�za �ad�rda s�rtt�m ve sonra siktim

Kampta siki� sex hikayesi


Selam sex hikayeleri dinleyicileri bu hikayemde size kamp etkinli�indeki olay�m� anlat�cam. Lise sondu ve okullar kapan�yordu uluda�a kampa gitmeye karar verdi okul ve gittik kar�� s�n�ftan esma vard�. Uzun ve zay�f bi k�zd� g�t� vucuduna g�re daha b�y�k duruyordu hep okulda sallayarak y�r�rd� g�t�n�. Bunla ayn� �ad�ra d��t�k gece leyin herkes uyumas� i�in �ad�rlara ge�ti biz �ad�rda 2 k�z 3 erkek uyuyorduk buyuktu cad�rlar gece nas�l olduysa tulumlardan birbirimize yakla�t�k esmayla ve esma bana do�ru g�t�n� d�nd� alt�nda dar pijama vard�. ve pijama am�na ka�m��t� �ok azd�m ve esman�n uyumas�ndan f�rsat benim siki ��kartt�m ve uyuyormu� gibi bir �ekilde esmaya yakla�t�m dahada yap��t�m dahada yap��t�m esman�n tam pijamas�n�n ka�t��� am b�lgesine sikimi yerle�tirdim a��r a��r s�rtmeye ba�lad�m esma hi� k�p�rdam�yodu sonra sikimi matkap gibi tam am b�lgesine bast�rmaya ba�lad�m esmadan ��t yok vay am�na koyay�m k�z istekliymi� me�erse dedim i�imden ve esma uyuyormu� gibi bir �ekilde elini arkaya att� g�rmeden sikime 31 �ekemeye ba�lad� 1 dakika sikimle oynad� ve pijamas�n� indirdi herkes uyuyordu ve bizi kimse g�rm�yordu esma yan �ekilde yatarken am�na �akmaya ba�lad�m yava� yava� inan�lmaz zevk al�yordum darac�k amc��� vard� h�zland�m ve mal� ��kar�p tulumun �st�ne bo�ald�m benim hikayem de b�yle.


sizinde sex hikayeleri varsa sikishikayeleri@hotmail.com a g�nderin yay�nlans�n.

Post a Comment

0 Comments