Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Emrenin yarra��n� g�r�nce dona kald�m

Selam sex hikayeleri okurlar� ben esma 24 ya��nda bankada �al��an bi bayan�m. Emre diye bir �ocuk var ak�amlar� gitti�im spor salonunda tan��t�k. ben ko�arken genelde o a��rl�k kald�r�yordu birg�n spor salonunda bayan du�u �al��m�yordu ve spor salonu y�netimi dileyen bayanlara erkeklerin du� yerler�n� kullanabilece�imizi s�ylemi�ti 1 hafta s�k�nt�s�z kullanm��t�m 8ci g�nde girdim yine du� al�yorum du�tan ��kt�m bornozla giyinme kabinine gidece�im sonra du� kap�s� a��k birisini g�rd�m. san�r�m bayanlar�n orda oldugundan haberi yoktu emrenin 20 santim �ok iri yarra�� resmen kar��ma dikilmi�ti dimdik yukar� bak�yordu emrenin yarra�� g�r�nce �ok azd�m ve beni spor salonunda zaten dikizliyordu buna g�venerek aniden emrenin du� kabinine girdim �st�mdeki bornozu du�un �st�ne att�m ve yap��t�m emrenin dudaklar�na direk bana kar��l�k verdi popomu iki eliyle tuttu deli gibi �p���yorduk yarra��n� �p���rken elime ald�m ve sabunlu bir �ekilde 31 �ekmeye ba�lad�m emre �ok zaman kaybetmeden ayakta beni kuca��na ald� okadar g��l� kollar� vard�ki ayak �st�nde beni kald�r�rken hi� zorlanm�yordu g�t�m� aynen bir roketatar gibi sikiyordu emre sonra ayakta beni sikerken g���slerimin u�lar�n� dillemeye ba�lad� emre �ok g��l�yd� ancak ��t ��karmamam gerekiyordu ��nk� spor salonundayd�k emren�n kula��na sessizce emre bo�al art�k l�tfen dedim emre bunu ben der demez t�m spermlerini g�t deli�ime bo�altt� siki�imiz bitti�inde du�lar�n orda kimsenin kalmamas�ndan emin olmam�z i�in 15 dakika falan bekledik sonra rahat�a ��kt�m ve evime gittim


sizinde ger�ek ya�anm�� siki� hikayeleriniz varsa sikishikayeleri@hotmail.com a g�nderin yay�nlayal�m :)

Post a Comment

0 Comments