Hot New

6/recent/ticker-posts

Sponser

Sevgilimle ilk siki� hikayemiz

Y�llard�r birlikte olmak i�in arzulad���m lakin beraber olack mekan� bulamad���m�z i�in a�k�mla bir g�n herzamanki gibi d��ar� ��kt�k tak�laca��z. O g�nde ciddi anlamda azm��t�m 31 �ekcek durumday�m ve kendime siki�ecek ev mekan orman nerde olursa olsun o muhte�em kal�alar�ndan tutup sikece�im. herneyse, biraz dola�t�k ve sevgilim inceden yana�maya dokunmaya ba�lad�. �ok fazla azg�n ve ate�li bir �ekilde hareket ediyor, konu�mas� dokunmas� falan iyice ba�tan ��kar�yor beni zaten can�m acayip sex istiyor, b�yle davrand�k�a iyice sikim kalk�yor



Neyse, biraz daha gittik ve bana iyice sarmaya ba�lay�nca bakt�m olacak gibi de�il. sa�a sola bakt�m ve zaten sakin bir sokak, k��ede birde eski kap�lar� bile olmayan tamamlanmak �zere bir in�aat mevcut. kolundan tuttu�um gibi in�aata do�ru g�t�rd�m. bak��lar�ndan belliydi �ok heyecanland���, �rkt� ve nap�yorsun, beni neden buraya �eki�tirdin gibi sorular sormaya ba�lad�. sorular�n� cevaps�z b�rakarak in�aat�n en �st kat�na ��kard�m ve duvara yap��t�rd�m. Oda biraz ay�km��t� durumu tatl� bir g�l�msemeyle kar��l�k verdi bana. ziraa bu halim onunda �ok a��r� ho�una gitmi�ti. o vaziyetteyken onu �pmeye koklamaya bir s�re devam ettim. tabikiii bu vaziyet beni �ok a��r� azd�rm��t�. bundan b�yle kendimi durdurabilecek kendimi frenleyecek durumum yoktu. Hi� zorluk ��karmadan, beklemeden direkt kotumu ��kartt���m gibi g�t�ne yarra��m� soktum. �ok ��k�r ki �ss�z bir yerdeyiz, �yleeee birr ���l�k att� ki etraf�nda oturan biri olsa duyar. ilk a�amada �ok fazla ac� �ekti, �ok zorland� ama sonras�nda siki� ka��n�lmazsa zevk almaya bak�caks�n diyerek problemi ortadan kald�rd�k, benden kendisini daha �ok ac� verici �ekilde sikmemi istedi kan�rta kan�rta sik beni a�k�m diyordu

sevgilimi domaltarak o g�zel g�t�nden siktikten sonra kucakta, y�z�st� bacaklar�n� ay�rarak t�rl� t�rl� pozisyonlarda �at�r �at�r sikmeye devam ettim. Son olarak yarra�� ��kar�r ��karmaz o kal�n dudaklar�ndan aras�ndan sertle�mi� penisimi a�z�na verdim. sakso �ektirmekten nefes almas�na bile izin vermedim ve spermlerimi a�z�na bo�alt�m hepsini yalad� yuttu. i�te o an �ok harikayd� ve daha �nce hi� bu kadar heyacanl� bir siki� yapamam��t�m

Anne ile o�ulun aras�ndaki ge�en inan�lmaz ENSEST SEX deneyimini okuman�z� tavsiye ederiz






Post a Comment

0 Comments